Blogger Layouts

Tuesday, January 10, 2012

assalamualaikum
dh lame aku x update aku punyer blog
sungguh rinduuuuu!!!
aku dh bosan tgh layout blog aku yg lme
yg muke kiri kanan,.
giler gmbr betol
org tengok pon mcm menyampah kan??
hahaaha..
aku dh tukr layout,.dh buang semua gmbr
nnti2 la aku letk gmbr yg bersesuaian..
tp enth bile la yerk..
cntik x layout skrg?
aku suke kaler nih..
sebarang bntahan??
lantak la..nih blog aku derr...

skrg 10.1.12
dh msuk thun 2012..
sekejap je masa berlalu
umor aku dh masuk 21 tahon!!!!!!!
ohhhh...tidakkkk....
aku dh semakin tua!!!

emm..
ni nk cite skit psl smalam
si love kol smalam time aku tgh on9 fb,
blh plak si love tuh pkse suh aku bgtau emel n pasword fb aku
ermm...menggelabah giler aku...
memg xnk kasi!!!!
tp..terpkse la..
lgpon xde pe rhsia pon...
abis si love bce msj kt inbox
smbil duk bercakap kt fon ngn aku
satu2 dia bce ape yg aku ngn org lelaki kt inbox tuh
arhhhh....memg sengal laaa...
x keruan aku,..lg2 la ade msj yg enth pape..
tp aku relax je...
sebb
aku,...xde pon msj menggedik,menggatal,.or seangkatannyer pon...
..selamat...
tibe2,dia suh bce wall aku,.
ade plak dia tulis

setia la pada yang satu

mi setia la bi..

enth dia tuh yg duk menggatal ngn pompuan len..
tp aku mcm x kesah,.sebb selagi belom akad,
selagi tuh aku xde hak nk mrh or pape..
so,..aku wt2 x kesah je..
klu ade jodoh,..
pasti suatu ari nnti kami akn bersatu..
kirenyer x menaruh harapan pon dlm perhubugn aku skrg..
xnk kecewa sgt2..

skrg mood study je..
pas kuiz,.test plak..
keje pon byk,.tp wt relax je..
hahaha...
rasenye mcm bru je pas cuti seminggu,.
lg minggu dpn ade cuti lg 4ari..
cuti..cuti...
ermm....
sonok la!!!
bile ckp psl cuti baru nih..
tersangat sedih...
thun 2011,.aku lg kehilangn org yg aku sayang
arwah nenek aku meninggal..
nenek sebelah ayh aku..
walaupon kami x mesra mane(faktor xslalu blk kg tu)
tp,aku tetp sy nenek aku tau..
terima kasih kak mira(housemate aku)
sebb beliau,aku sempt blk tganu,dn tgk wajah arwah nenek
aku tgk arwah dimandikan,dikafankan,dikebumikan..
alhamdulillah..aku sempat..
xmcm arwah nenek belah mak aku,.
aku time tuh dh nk final..aku x smpt balik..
alfatihah..
aku rindu arwah nenek2 dan atok2 aku...
rindu...

dh la..
xde pe nk taip lg..

k.
salam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...