Blogger Layouts

Sunday, July 8, 2012

9.7.12 -2.16am

assalamualaikum..
dh terlalu lama sgt aku x story mory kt sni..
last rasenyer yg time aku p tgk bola ngn housemate aku sem lepas
kakmira,hola,didi,dn pemandu kereta,.arwah baz
baz nih 'best friend' kakmira,.n aku bru tau dia meninggal dunia bile aku bru msuk sem nih
awl bln 6 lepas..alfatihah..xsangke,.last jumpe.
sebnrnye byk sgt aku nk cite kt cni
memg la psl life aku,personal life aku,.
n aku x kesah nk cite kt cini,sebb dgn care ni la aku blh luahkn perasaan aku
n lastnye aku akn rase lega..
tp,..x semua benda kite blh cerita kt  public kn?
xsangke,aku blh bukak blog nih,.sebb aku memg dh lupe pasword dia..
tp,mungkin ini dh rezeki aku mlm nih..
alhamdulillah...blog nih xkn berdebu lg,.
insyallah,.akan2 dtg,..aku akn tulis blog lg..
smalm,..aku bru tau si love ade fb,.
dn dia buat fb tuh pada tarikh 28.november.2011.
sgt menyakitkn hati aku,.
seblm nih dia ckp xde fb,xtau nk men fb mcm mne
tp,.dr dulu lg aku x percaya,.mane la ade manusia yg xpndai men fb kan???
sebelom tido trus aku msj dia,.mintk penjelasan
time aku keje mgrib td dia ade kol,.n dgn nada suara seperti biase
degn pnggilan yg biase dia pnggil 'mi'..memg geram betol aku
aku ade tye dia,.'awk ade tipu sy pape x?'
n 'xpyh la nk pnggil sy mi,.xpyh la nk ber'b' 'mi' lg,.sy bukn gf awk lg'
tp dia xde mengaku pape,.aku x bgtau yg aku tau dia ade fb.
aku ade tye lg dia,knpe dia xkol aku 1,2 bln nih?,.dia cakp dia sakit hati
yg aku x jwb kol dia seminggu dulu..(kire nk bls dendam la ni)
n,aku lgsung xkesh(walaupon tiap2 mlm aku menangis sebb teringtkn dia)
biar Allah saje yg tau semua isi hati aku..
tp aku x penh pon bgtau ape perasaan aku tentg dia.
biarlah.......
mungkin aku ego,.dn semestinye dia pon ego..
so,.perbualan sekejp kami tuh mcm sedikit pergaduhn dn menyakitkn hati
last2,dia letk kol,..dn aku seribu kali x kesah..
cnfirm,..u r not my bf anymore.fullstop.
aku lepaskn perasaan yg sungguh menyesakkn nih dgn redha...
aku berlagak selamber je depn kwn2 kerja aku..
n skrg aku nih ok je..dn masih blh tersenyum..=)
mungkin selepas ni,.aku nk merasai apa itu perasaan cinta selepas nikah
hope,tercapai la impian tu..
n.....siapalah sidia kan??
xde sape yg tau..huhhuuhu...
pnjg berjela2 la plak kn aku bercerita..
tp itu lah hakikatnyer tentg life aku
mujur la didi,kwn serumah aku,..
dia pon mcm aku jgk,..
xde bf,jrg2 ade org kol dia,.temn dia adelah blackbery dia
bunyik2 bile dia duk on9 twitter,.ade la senyum sengih dia tuh...
aku plak???...hanya novel yg jd temn aku,.n novel 1bakul milik ira semua aku dh katam
ni bru je aku beli 1novel,.hello,mr perfect..best..
syg nk bce cpt2,.tkot cpt habis bce..
pasni klu aku x bce novel,.aku nk buat ape lg???
enset aku jrg sgt bunyi msj masuk,.kol lg la..
xde sape2 pon aku nk cntct...
sedih kan???..
tp tuh la jalan yg aku pilih,.bukn xde org yg hulur tgn nk berkenalan dgn lebih rpt
bertukr no fon,.tp aku xnk...
aku xnk ade sape2 dtg dlm life aku terutmanya lelaki,
so,.ini la jalan idup aku...
tiap2 mlm tido lmbt,.on9 fb,.share2 link yg bermanfaat,dpn jgk pahala kn..
siang plak aku bgun lmbt,.nk tunggu p kelas tgh hari,.ptg plak aku p keje smpai mlm
mcm tuh la life aku tiap2 hari
kt tmpt keje aku tuh,.sedikit sebyk dpt kurgkn kesunyian idup aku..
tp,.sentiasa buat aku rase nk menangis sebb aku terlalu jeles ngn customers yg dtg
kt kedai tmpt aku keje tuh..
sungguh jeles smpai rase nk menangis bile tgk dieorg bhgia je ngn suami isteri,.ade plak dukung baby
sungguh bhgia..enth bile la aku nk rase bhgia mcm tuh..
enth bile.....semuanya dh tertulis takdir untukku dr Allah,.aku hanya menunggu penuh sabar kini...
dh pnjgn lebar aku menaip kt cni..
walau aku tahu n aku terima hakikat yg blog nih semua org blh bce,.blh tgk
tp,.harap2 la,.xde la org yg tertarik untk nk bce semua yg aku cite kt cni.,
ini hanyalah luahan dr hati yg kosong,..
ok la..mls dh nk taip byk2..
ok.bye.assalamualaikum..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...