Blogger Layouts

Saturday, December 8, 2012

di pagi 9/12/12 =)

assalamualaikum
hari ni 9/12/12
wooo...dh lme sgt x update blog
lame sgt!!!
tibe2 pulak ari ni rajin pulak bukak blog
tgk dh berdebu sgt
arini nk kasi 'clean' skit
kesian...
cantik,..tp berdebu...

ermm tido smpai
sebenarnye xtau nk menaip ape
cume..
rase hati nk menaip skit
tp xtau nk cite ape
hohohho..
mungkin aku blh story mory psl semalam
haha 
lawak pon adooo =)

smalam 8/12/12
pg2 bute klu ikot kebiaseaan setiap minggu
memg hari sabtu aku akan bgun lmbt la
bese la,..seminggu sekali je blh buat perangai mcm tuh
hari2 len keje kan

pagi2 ade org ajak dating woooi
hahaha..lawak pon ade
first time jumpe katekan
(berkenalan kt fesbuk jgk)
mula2 p bekfes kt batu buruk
dia mkn nsi dagang
aku mkn nsi lemak(smbal dia agak manis la)
hahaha..sempat komplen
then mula2 niat nk p losong beli kopok lekor
tp blh pulak melencong ke muzium negeri
wahhhh...date kt muzium tuhh
(mcm lawatan budk sekolah la pulak)
hahahaa...
p jalan2 kejp kt ctu,..
untong badan lg,.aku dapat novel dr dia
wahh...tajuk novel agak menarik jgk
tp jln cerita xtau lg la..
'Nasi Lemak Buah Bidara'
agak2 bce tajuk,..ceritanya psl ape??
hahahaa...
then bru p losong.
trus la blk umahh
abis date pertama aku semalam
suwet x??
hahahaaha...

alkisah kt umah pulak
adik aku blh pulak tunjuk fb dia kt mak ayh aku
memg sengal la
tp aku relax je
tau2 je la aku ni memg muke xtau malu
mak aku x kesah je..
mcm suke,..tp enth la...
suke sebb org dekat..
pulak memg dekat sgt2 la..
dlm 5,6,7 minit memg dh smpai la umh dia dri umah aku
mungkin itu la sebb utama mak aku x kesah...
ermmm...
aku pikir,..aku anak sulong better aku cr jodoh dekt2 ngn family aku je la
senang..ape2 hal,.sebgai ank slong,.sume aku kene handle kan
biar la adik2 aku nk blajar jauh2 mane pon
biar aku je dekt ngn mak ayh
tp x bermakna aku nk duk umah fmily aku je
aku nk jgk duk umah aku sendiri(bile dh kawen la)
xmo la aku dh tua2 pon msih nk dengar bebel mak aku
mcm mne aku nk berkembang kn??
hahaha..
xpyh ckp la..memg dh kembang sejambak dh aku skrg nih..
  
eh..eh..baru perasan..
arini dh 9/12/12 la
xlame dh 12/12/12
wahhhhh...
sgt cnatik tarikh tuh..
mesti rmai yg nk kawen time tu kan
tp x kot sebb tarikh tuh hari rabu
besenye org kawen klu kt tganu ni suke wt hari jumaat,.sabtu..
aikkk..asal aku plak nk menyibuk psl hari tuh
bukn ade kene mengene ngn aku pon
adoyaii

erm..ape lg yek
td aku de bce post2 lme aku
rase mcm malu pulak
ye laa..sume kesah2 lame msih terpahat di blog nih
padahal dlm hati aku dh lame sume tuh xde
yelaaa...
hidup mesti diteruskn jugak kn
aku dh malas nk pikir psl2 berpasangan nih
ape yg aku sedang buat skrg
just follow the flow
klu ade,..ade la..
klu xde,.xde la..
malas dh nk berharap
nk excited
nk hapy2,.sedey2
ape2 je la..
aku nk life mcm bese,.
pagi2 p kantin
mgrib blk umh
bce novel smpai tertido
itu je..
tu life sebelom aku dpt keje la
aku kan dh abis study
konvo lambat lg
relax lu..
aku nk cari keje,.tp resume x buat lg
adoi..
aku ade survey keje area tganu nih
tp mcm x best je
gaji pon ciput
tp padan la ngn ape aku blajar
aku nih bukn pndai sgt pon
abis blajar pon cukup2 makan je
tp xkesah la
klu aku xde rezeki cr keje dlm bidang yg aku belajar
mungkin aku akn cube belajar psl catering ke
blh jgk berkecimpung dlm bidang mak aku jgk
xrugi pon ape yg aku belajar
dan jgn risau la
rezeki kot celah2 mane pon 
mesti Allah akn bg skit ke byk kt hambaNya
cume kite kene yakin je..insyaallah...

satu matlamat aku dh tercapai iaitu garaduate diploma
even x konvo lg,.tp kire dh 
abis la kan..
lg byk bende lg aku x capai
keje,.kereta,umah,.kawen,..
n kurus..
hohhoho..kurus tuh x blh jamin la
walaupon itu yg pling senang nk buat skrg nih
tp yg tuh la pling malas aku nk buat..
hahaha..
lantak la..
biar la org terima aku seadanya..
bukn aku gemok hodoh sgt pon
cumel tuh ade skit je la..
wakakaka...
perasan lebeyy...

ermm,..
ape lg ek???
dh abis kot..
haa..aku baru ingt yg mak aku pesan suh sidai baju yg bru basuh
alih2 aku kuar bilik,tgk tgh hujan
selamat aku x pyh jemur,..
hujan kan???
tp tgk mesin basuh x siap lg,.sebb tersangkut ape enth
harap mesin je besar,..skali2 ngn aku pon blh msuk kt dlam tuh
(agak2 time mls nk mndi kan)
hahahahaha...
k la..
sebelom mak aku blk tgh ari nnti,.
aku nk sidai sume bju,mybe aku nk kemas umh
mybe la....
hahahaa...
jgn malas2 zulaikha!!!!
umor dh nk msuk 22,.
dh blh kawen dh
klu malas2,sape nk masuk minang??
hahaaha..
ok2..bye2..
muah u ollsss
(^___^)


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...