Blogger Layouts

Tuesday, January 24, 2012

aku dan dia..dia..dia....

assalamualaikum..
arini,.last holiday..4ari cuti..
kejap je masa berlalu...sumpah..xpuas cuti..
cuti ni aku x balik terengganu pon
4ari je,..so,..better duk rumah sewa je..
klu balik terengganu,.dh abis dekt rm100..
kena la jimat,..student bukan slalu banyak duit kan...

4hari ni,..aku pon xtau aku buat ape
jap2,..aku nk ingt balik..
ari sabtu aku kuar ngn reren p times square..
p tgk wayang 3D,.best...
journey 2 mystery island..
best!!!!!
p beli kasut baru,.p mkn nasi + ikan bakar
best la..
hari ahad,.aku ngn reren duk rumah je,.bace novel smpai lebam
isnin pon same...tp malmnye,.
reren la ajak keluar,sebb bosan sgt..
akhirnye kami pon siap2 nk kuar,.
p mane je?p bukit bintang la..
usha2 org,.duk mengumpt pasal fesyen pkaian dieorg,..
 duk jeles tgk org berdating,.pelok2,cium2,..
tp,.kuar smalm pon x sangke,.
blh plak berjumpe ngn kwn fesbuk
dh agk lme jgk knl,.
kebetoln plak dia dtg kl,
smalm jumpe dia la..
name fesbuk dia mohd azam..
tp name betol dia aku x sure la..
so,..cuti raya cina nih,.
mcm nih la...kesian x???
xpe la..nk buat mcm mne...
mujur la ,reren ade teman aku,..
selama cuti nih,dia temn tido ngn aku kt cni..
selesa ngn dia,..slalunyer kuar jalan2 or shoping,.
mesti aku akn ajk ngn dia la..
niat nk p karoke..tp tkot mhl
so,kami plan nk p hari jumaat nih..
melayang lg duit aku kire2 rm25..kot....
xpe la...
ni ha...reren
teman setia disisi...
dia nih duk hostel..penghuni setia hostel..hehee..

ni time kuar yg malam hari isnin..
p pavi je..
biarpon dh byk kali ambik gmbr ngn bear2 terpacak kt sane,.
nk ambik jgk lg gambr..









hari ni kan,last cuti,.
so,..sorang2 balik umh sewa..
aku kuar mkn kt kedai mamak ngn reren,.
balik je rumah,terdampar kak mira..
sakan bercuti ye...dh la cuti lebih dri org laen
yela...
pas kawen nih,.asyik x sehat je..
mula2 demam,.pastu kene chicken pop plak..
trus la hantr blk melaka x sempt cuti raye cina pom..
muke blk td,..bukn maen ceria lg..
cnfirm dh sehat la tuh..
orang dh kawen...bahgia je tgk muke tuh...
ayu je kan...
untong la dh kawen..hehehe

x sampai sejam,.lepas tuh
c ira plak balik
ira nih kawan kola..dh keja
insyaallah,dia menetap sewa kt umh ni kot..
otaknyer gila2,..klu dengar suare dia...
macam petir....
sabar je la..hahaha
sowi..xde gmbr,..baru je add fesbuk dia td..
hahaahaha...
yg pasti,..bdn dia comey2 je..muke pon,.blh tahan la..

petang plak...
kola la plak yg balik
mula2 dia msj aku,..tye aku ade kt umh x
sebb dia xde kunci rumah..
aku ckp la aku nk kuar dating..
kesian ayt dia,..kononnyer dia duk rumah sorang2 la..
aku offer dia ikot aku p dating
blh plak dia duk berangan yg dia duk kt seat blakag kereta bf aku
hahahahaah..
lawak sengal...
padahal,..aku x kuar p mane2 pom..
aku kuar date???
kuar ngn laki???
ohhh...my...god...
hahahaaha...

skarang..tunggu didi plak yg balik
kak mira cakap dia blk esok..
untong la..esok kelas de 1 je,...
samat pulang kawan2ku..
hanya aku yg setia dirumah,,

-kola-    -didi-

skarang umh sewa aku nih berlima..
aku,kakmira,kola,didi n ira..
cukup la tuh..
cukup la 5org je..
dh pekak telinga kalu semua ade di rumah..
paham2 je la mulot sorang2,..suara mcm petir..
hahaha...

 cukup la tuh...
dh malas nk menaip banyak2..

gambar kawan2 aku je yg banyak aku letak kali nih
biar la aku jd low profile skit kali nih..
wakakakaka..
sedar diri..
org yg x berapa cntik
x layak nk letak gmbar byk2..
hahhaaa..
sengal je..
lantak aku la..
blog aku kan???
ade aku kesah korang kesah???
 salam..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...