Blogger Layouts

Saturday, March 5, 2011

otak dah biollll

assalamualaikum
adoiii
sindrom terlebih tido!!!!!!
kepale dah cm mengong dah nih
nk tau ape aktiviti aku arini???
ok2...meh cni nk cite

  • pagi td betol2 bgun dri tempt tido pukul 12.00 tgh ari,.HEBAT KAN?,..
  • duk ngadap tv,duk ngadap laptop jap,.ngn internet yg low cam ciput,aku mengoff9kn diri,.
  • tetibe2 perotku meminta diisi,.menu spesel arini~ROTI GARDENIA ORIGINAL CLASSIC,TUNA PEDAS MAYONIS AYAM BRAND,CREAM OF CHICKEN SOUP MAGGIE,n PRE MIX COFFEE BARLEY 5 IN 1...sedap tau!!!!!,keyg perot aku tuk tgh ari td~
  • kira2 pukul 2 lebih,.time2 mate jadi kuyu,.mkin kecik je,..last2,tersungkur jgk kt tilam dlm bilik,xblh diselamatkn lg,.
  • tgh asyik tido ptg tuh,.guruh kuat giler,.cam tibe2 je rase kt mesir tuh,.terkejut jgk la,tgk c yaya duk gaduh ngn bf dia,.adoi..memekik tinge je la,.better cm aku nih,seng hati,xpyh nk gduh2 da,.
  • aku betol2 bgn kul 6.30 ptg,.HEBAT KAN?
  • then aku trus p mandi tuk arini,.hohohoo..kirenyer yg siang td,aku x mndi lg la...sungguh segar badan aku,tp....otak tibe2 rase biol,.terlebey tido dong~
  • pas mndi,trus p on9,.nk tau jgk ape citer tgh ari td,.tp xde pape pon,.ye la,.kak zura xde on9 pon duk cbuk berjalan p kenduri kawen,dan jgk disoal siasat betol ke buln 4 nih kak nk kawen??hahaha..yela tuh kot,...
  • tibe2 perot meronta2 mintk diisi lg,.lg tergurt bile c hasnira tuh p cafe beli beger,.sedap woooo..aku ajk la yaya p beli jgk,dan hasilnyer,skrg nih smbil duk menaip,aku ngh mkn BEGER AYM SPESEL RM 3
  • lg tinggil dlm 2mulot lg beger nih,jp lg smbil2 on9,aku nk siapkn mapping ais,tajuk dia PROJECT QUALITY MANAGEMENT chapter8,.mintk2 la siap mlm nih,sebb aku ingt nk tido lmbt,dlm kul 4pg nnti ke,.insyaallah,...
  • haaaa..ngah mulot penuh beger nih,.blh plak c doc kronik tuh video kol aku,.hohohoo.kantoi mulot comot,cakap aku nih asyik mkn je,.aishhhh..lapo weh,.mkn la...dia da lm kete ngh tunggu ayh dia p psr mlm,kul 9 dia nk anto ayh dia p stesen bas nk blk ganu da,..nih mesti kes spot cek ank tunggl lelaki wtpe kt johor tuh kan,.tuh yg tibe2 je p johor,.haha..enth,andaian je..hihihhi
dahhhhh..dah abis mkn..ekkkk....alhamdulillah....tp..x keyg lg la!!!!!!!!
hahaha...tong perot aku besau tau,tuh yg kene mkn byk bru penuh
hahaa..gurau je la...keyg sgt2 nih..
dan2 nk cover yerk...
ok...da...xde pe da aku buat arini,.
begini la idup org bujang,..
klu dah kawen,msti duk pent lyn ank,.nk kne bg susu la,bg mkn la,.
nk kne tukr lmpin la,.nk main2 ngn ank lg,..
adoii..pent...
cehhhhh..xleh bla,...ckp mcm dah ade ank je kan..hahahaa
k..out..
salam..
(^___^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...