Blogger Layouts

Sunday, March 6, 2011

heart...

assalamualaikum
ape cer korang arini??seht??bhgia??
aku cer arini cm bese la
bgun pon klu cuti nih mesti la pling awl pukul 11
kirenyer x awl sgt la,.sebb aku bgun dekt pukul 12 jgk
ahahaha..HEBAT KAN AKU??
ishhh...ape nk jadi la ngn pompuan nih??
mesti ade yg reject dah aku klu duk bace blog aku nih
hahaahaaa...nk buat cmner,idup bujang,cmni la,.bgun awl pon buat ape je kan??
bgun subuh,..tido blk,.
smalam xtau la,.cm xde mood je,..tibe2 je mood cm nk tacing je
nk sedey2 jew,..xtahan sgt,..duk la mengadu kt diari 'tu'...
makanyer,...mungkin DIA mendengr rintihanku,..cewaaaahhh..
makanyerr......erm....kerinduaan terubat,..
alhamdulillah...


sebenrnyer xde ape nk cite pon,.
tp rasenyer nk ckp psl hati aku skit jela
blh x??jiwang skit2 xpe kan???
mesti la xpe,.nih blog aku,.lantak aku la nk tulis ape kan??
hhhahahaaa..
ade bantahan ke???
jika ade,.sila ambik tukul kt dlm stor,.dan kasi pukul ini punyer blog
(kire yg dlm lappy korang)
kasi rosak korang punyer lappy
padam muke,..dah rosak..hohohoho
ape yg aku merepek nih???
dah..dah..hentikn semua spekulasi ini..

~mood nk menjiwangkn diri~

ape yg aku harapkn dalam perhubugn aku???
ape yg menjamin kebhgiaan aku???
apekah impian aku dlm perhubugn??
lg??lg???ape??ape??

jenis aku bukn yg jenis manje2,gedik2 ngn lelaki
tp atlest aku nk jgk,.time aku gedik,aku mnje,
dia je la yg blh time aku cmtuh,.dia jela tmpt aku nk jd cmtuh
bukn ngn org len..

aku jenis idup berdikari
ape sume blh aku blh buat, aku akn buat sendiri
tp,.bile aku dlm kesusahan,.
aku nk jugk ade seorg lelaki yg blh kuatkn aku
bg semangt tuk aku,biar pon x blh nk tolong,.
tp,.bg skit semgt kt aku,aku blh kuat blk

aku bukn jenis yg byk bercakap
jenis x pndai nk bercerita,.
klu org dgr cite aku,.klu yg jenis lawak pon,xtentu dieorg nk gelak
tp,...klu aku ngn kekasih hati
nk jgk,.aku bercerita tentg ape aku buat hari2,.
n aku nk jgk sidia pon turut bercerita
cam dunia nih,..nk bercerita tentg kami berdua je
blh kew???

aku jenis bukn la terlalu 'care' kt seseorg
tp,.bile ade kekasih hati,.aku nk jge sidia betol2,
n aku nk jgk dia 'care'aku bile aku sakit
aku nk sidia ambik kesah ngn life aku tiap ari
aku xmintk sidia untuk tahu psl aku setiap saat
x suh msj aku 24 jam,.kol 15 minit skali
tp,...atlest,..klu text aku 'awk dh mkn?,awk seht?'
cukup la bg aku...atlest aku tau,dia ambik kesah tentg aku

aku bukn jenis yg romantik or romantis
ape beza antare romantik n romantis yerk??
ape2 je la yerk...
tp,.bile aku ade kekasih hati,.aku nk menjadi seromantik mungkin
aku nk sidia pon sentiasa romantik dgn aku
aku nk sidia ungkpkn kata2 centa tuk aku
atlest pon klu xromantik sgt sidia,.
aku nk jgk dia slalu text ' i love u'
tuh pon ckup la klu byk keje sgt,smpai xde msj nk lyn aku
tuh pon dah ckup bg aku


aku bukn org yg berharta
tiada jaminn ape tuk aku nk bg ape2 harta,.adiah ke 
tp aku berjanji ngn idup aku
aku akn bg sepenuh hati aku untuk sidia
kesetiaan,kejujuran,keikhlasan n byk lg la keeeeeee
aku x mintk pon adiah pape dri sidia
ckup la dia menghargai aku dlm hati dia
ckup la dia blh menjage aku,.membhgiakn aku
tuh la harta yg pling berharga dlm idup aku

ape lg yerk??
ermm..jap..nk pikir lg~


erm..nnti2 la aku list lg
enth ler...
betol la ckp jimmy moscow
mungkin terlalu mudah untuk kita dptkn seseorg tuh
maka mudah jgk la untuk pergi dri hidup kita
memg aku pikir tuh terlalu betol
sebb dulu memg terlalu mudah untuk menerima centa tuh
maka mudah jgk la centa itu pergi

as conclusion,.
jgn mudah untuk bercenta
bg sush skit org tuk miliki hati aku
biar seseorg tuh tahu untuk menghargai aku
cewahh..xleh bla....
BAPAK JIWANG AKU!!!!!
ADE AKU KESAH??ADE KORANG KESAH KEW??
LANTAK LAAAAA..
NI BLOG AKU,BUKAN BLOG KORANG
hahaahahaaaa..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...