Blogger Layouts

Thursday, November 4, 2010

ehem..ehem...

salam
huhuhu..
lupe lak
td dah tulis separuh blog nihh
tp,tibe2 je member ajk kuar
terus dah lupe blog nihh
dah la x logout
enth2 budk2 nih bce ape aku tulis td
adoiiii...
xpe2...

huhuuhuh,,,
td aku ckp,aku keluar ngn member kn??
huhuhhu..
for da 1st time,aku kuar date ngn boy mlm2
hohohoohohoh....
dan budak2 umh nih yg exited plak
tgk aku siap2,siap p skodeng kt tingkp
nk tgk sape boy yg aku keluar
sengal kan????
yola..
slame nih,aku duk umh jew
aku yg jd warden umh nihh
mne penh kuar lewt2 mlm
ngn boy lg,..
huhuhhuu...
kelakar la pulak
kuar mne??
dataran merdeka jeww...
rmai org kt sne td
wooooo...
kaler2..cntik...
huhuhhuu...
wan ckp aku nih blur orgnyer
sengal kan???
tp...betol la tuh kot
ermm...dia tye aku
aku nih still lg syg kt ex aku tuh kew???
n,..soalan tuh berlalu tnpe jwpnnyer
aku pulak tukr topik laen
wan tuh aku dah knl lme da
n dia tau la jgk skit2 psl aku ngn iz dulu
tu psl dia tye aku,aku still lg syg iz x
ingt lg,time dia tau aku ngh prob ngn iz
dia ajk aku kapel ngn dia
tp aku ckp la,aku ade iz lg
then klu nk,jd bf no 2,or skendel
huhuuh..dia ckp,dia on jew..
tp,..x pon..just bergurau..
x lebih dri kwn semuanyerrrr
ermm..xde pape nk ckp dah kot psl wan
first time kuar mlm adalah ngn wan..
sengal je..=)


haaaa
nk cite lg nihh
ni kes petang td
sebnrnyer mgrib td
ptg tuh duk webcam ngn mirza
duk chating2 ngn dia
smalm pon duk temn dia study
smbil dia study,smbil duk msj kt fb
nk msj kt enset,enset dia tenggelm air
kt jitra kedah kan bnjir skrg
alkisahnyer..
mgrib td,yaya,cm best frendz mirza
umo dia 17 taon
dia msj aku
xon9 kew?then dia ckp dia da bce kt wall aku
psl aku tag nme mirza yg aku x suke org berahsia2 ngn aku
dia bce semua
then....
terbuka la rhsia mirza semuanyer
mirza tuh suke kt aku,yaya ckp
mirza dah mula nk syg aku
huuhhuhu..sebnrnyer aku dah agk da
dri dia ckp2,msj2,chat2 ngn dia
ade la unsur2 nk bgtau isi hati dia kt aku
just x terus terang je
dia ckp,dia ade rhsia psl aku
n dia nk ckp kt aku depn2
bile dia dah jumpe aku nnti
sebnrnyer xde knl lme pon mirza tuhh
bru je,tp dia bek sgt ngn aku
rmah sgt,mula2 knl dia
duk komen2,dia ckp,dia suke sgt knl ngn aku
sebb aku ni spoting n ramah mesra
aku pon suke lyn dia
sebb dia memg frendly n blh la nk ikot kepale dia
so,smpai la skrg
smpai dia suke kt aku?
klu nk ikot pikiran kite la kan
setakat knl kt fb,duk komen,cht,msj,then webcam,3g
blh ke jatuh hati???
stakt pic kt fb yg x tentu betolnyer
blh kew tibe2 jatuh syg???
semuanyer tipu je klu ckp syg
tp...aku memg senang knl c mirza tuh
enth bile la blh jumpe
huhuhuh..
dah la muda dri aku setahun
dia xde pon ensem ke,ape keww
tp aku x kesah semua tuh
asl aku enjoy n hapy knl dieorg
its enough...
xde la wujud seseorg tuh
just nk sakitkn hati jew
bek aku p mati je nk knl org cmtuh


sejak2 akhir nihh
ermm..
enth lerrr
ape la ade ngn aku nih
ade je muncul seseorg lm idup aku
tp,aku x kesah pon
yg dtg,akn pergi jgk
just nk suke2,main2
tuh yg aku x ambik pot pon
ape yg membuatkn seseorg tuh leh suke kt aku?
aku rse,aku nih rmah orgnyer
just kt fb la
semua aku lyn
n anggp semua kwn aku
bile dah slalu cht2,n ade yg aku dah percaye dan knl dah lme2
aku ade bg no fon
n bile dah slalu msj2
mkin rapat2
dieorg dah pikir nk lebih dri seorg kwn
x blh ke sekadar kwn,kwn smpai bile??
x blh kew???
ermm...
dah la..
mls nk pk..
aku xnk kapel2,skendel2
aku nk cri yg true love..
x blh kew??
memg blh,tp sush nk cari..
kann???
nk tido la
ngntok
dah lewat sgt dah ni
k la..mau out lu...
muahhhhhhhhh333xxxx
salam..
love u all
(^___^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...