Blogger Layouts

Friday, November 5, 2010

waka waka eh eh

salam
yoyoyyoyoyoyo
ape cer??
msti ler ade cer
klu x,xde lak update blog nih kan??
hahahahaah
sebonarnyer nih
den malu nk cito
tp,..
cito jew la
xpercaye plak
aku kuar ngn anef tuh td
sengal kan???
aku bukn men lg
dulu duk ckp aku x suke dia
lst2 uar jgk ngn dia
aodiii
tu la psl
jgn benci org sgt,nnti jatuh suke
cop3...
aku x jatuh hati k
just,bertukr pndngn aku kt dia je
disebbkn aku terlalu bosan duk umh nih
aku kuar la jgk
dah anef tuh ajk
kesiann..
alkisahnyer td
huhuhuuh
ape yg dia blh ckp td
sush jgk nk jumpe centa zulaikha nih
smpai kne beli bateri enset baru
dah la sesat,slh jalan
dia dah nk smpai area umh aku
tp,duk bru nk bg alamat umh
talian terputus
enset dia mati uper
aku kol byk kali x dpt
last2 aku msuk umh
aku buke tudung semua,
duk sembg2 ngn member
aku memg kesian la kt dia
dah la nk smpai umh da
tp lost cntct cmtu pulak
tp,ats berkat usaha dia
dia p beli bateri enset yg baru
mintk cas kt sorang abg tuh
kt mne enth
then,,bru la kol aku blk
suh tunggu kt pintu gate no.3
last2 jumpe jgk
sengal kan???
hahahahaa
sonok...
tmpt pon best woooooooooooo
tmpt mknn westen
tmpt cntik,siap ade bot lg
rmai org kt restoren tuh
ok la..suke...
p downtown jap
pusing2,then bru blk umh
just tu je la td
xde pape pon dah
ermmmmmm
ok je dia tuhh
tp kt fb,aku x suke sgt cht ngn dia
spiko lebh
emosi jew,tu x suke sgt lyn
jumpe td,aku tgk ok jee
blh la bla skit2...
hahhaha..
korang msti ketawakn aku kan>??
yelaaaa...
aku bukn men lg hentam2 dia kt blog nihh
lst2,aku kuar ngn dia..
hahahahahahahahahaa....
tp,.yg psti
aku kwn je ngn dia
yela
aku kn dah 'bertunang'
dia siap tye lg,mne cincin??
knpe x pkai??
inai kt jari bile pkai??
aku saje2 pkai inai kt jari nihhh
nmpk pulak dia jari kau
then,cbuk je nk tau psl 'tunang' aku tuhh
ishhh...
kelakar pulak
kne tipu idup2..
bgus cmtuh
aku xnk dia tekel aku,..
lbh bek n selesa ngn status 'tunang' aku...
biar pon aku single skrg
even dah pndai kuar2 date skrg nihhh
hahahha...
dah maju dah aku skrg
tu la psl
budak2 umh aku nihh
yg menaikkn semangt aku
suh aku kuar jgk jln2 date mlm2
yola..dulu asyik duk umh jewwww
suk tgk tv,lyn fb
tuh je la keje aku ari2
k la..
out lu
esok pg aku keje dri kul 9 pg smpai 5ptg
tmbh duit poket
sebnrnyer nk ilangkn rse bosan duk umh
lg la aku nk kuar dating..
kannn..

kak pon dah blk umh dia
on9 jap ngn dia
huhuh..windu sngt ngn kak zura
tp,dia cm xde mood je
x best pulak
ermm..esok on9 mlm je la
nk borak2 la nng dia esok
td dah borak kejp
dia dah nk msuk tido
aku pon log out terus la fb
then update blog nih jap
k.
salam
muahhhh333xxxx
love u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...