Blogger Layouts

Sunday, October 31, 2010

ape lg nk citer ek

salam
dah lme jgk aku x update blog nihh
cm dah suram je
cm xde mood da nk update
sebb kak zura dah x on9
slalunyer aku update blog
kak la yg rjin bce
skrg nih sape la yg slalu usha2 blog aku nih kan??
sape2 pon,..thnkzz yerk...
ape la yg aku duk bebel kt cni kan
hahhahaaaaa

adoii..
bru sekerat tulis nih
tgn dah sush nk taip
jari nih kne pkai inai
member buatkn td
dah lme x pkai inai

td p psr mlm
kt watson,mak kol
mak tye la bile nk cuti,blk ganu
duit ade lg kew x
then aku bgtau la aku beli fon bru
mak tye duit baitulmal tuh dah msuk ke
aku ckp la aku beli enset tuh gune duit biasiswa tuh
mak dah strt bebel2
jgn boros2
ermmm...terpkse la jimat2 da skrg nihh


seronok la on9 ngn hafiz skrg nihh
duk ngn msj2 ngn kak lg
huhuhuhuuh
suke je lyn pasangn kekasih nihh
aku hafiz ngn kak xde rhsia sgt
ape yg kak citer kat aku
aku citer kt hafiz
ngn kak pon ade citer kt hafiz psl aku(kot la kan) 
kak pon slalu gak citer2 ngadu2 kt aku
lame2 jd mkin rapat
best knl dia 2 org nihh
hope jodoh dieorg berkekalan la yerkk
huhuhuuhu
teringt pulak dulu2
pnh komen2 ngn kak
yg aku ngn kak nnti nk jodohkn ank2 kami
jodh diri sendiri pon x tentu,nk jodohkn bakal2 ank kami
sengal kan????


ermmm
ni psl smalm pulak
enth ler,,
xtau nk ckp cmner
knpe dia dtg blk lm idup aku
tp ape yg best ape yg dia ckp kt aku
dia ckp,dia saje je senyp dri aku
dia sje tunggu aku,tunggu aku cri dia
tp,.......
hahahahaha..
last2 dia yg cri aku dlu
haaaaa..jgn harap la aku nk cri blk'
klu dah buang aku,jgn arap aku nk merayu,nk pujuk2
aku xnk jd cm ex2 dia,..yg still lg cri dia
yg still lg menaruh perasaan kt dia
bg aku,untuk ape bersama jika org dah x syg
aku nih kdg2 bodoh jgk
mybe aku tetp syg dia
aku syg dia smpai bile2
sebb tuh aku cm blh time lg dia dtg blk lm idup aku
tp,.bukn hadir sebgai kekasih
tp sebgai seorg yg menunaikn janji
just it
even dia ckp dia anggp aku gf dia lg
dan dulu dia x pernh ungkp perkataan clash
tp bg aku,perpisahnn tuh dah melmbgkn yg kami dah clash
so...dah putus...
skrg nih,.enth ler..
aku x paham ngn hati aku
dan aku xnk paham
dahhhh..
ckp la sebgai kawan
semuanyer kawan
aku xnk ade pape hbugn hati dah ngn mane2 laki skrg nihh
sebb aku rse aku x perluknnyer lg
aku bhgia ngn idup aku cmni skrg
aku seng.....


k la
mau out laaaaaa
k..
muuuuahhhhhhhhhhhhhhhh3333xxx skiy
LOVE U ALL
SALAM

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...