Blogger Layouts

Friday, October 29, 2010

alfatihah 
tuk arwah nenekku
smalm dlm pkul 3 pg lebh
mak kol,.aku pon dah agk pelek awl2 pg mak kol
x pernh pon sblm nih
khabaran arwah nenek meninggal
terkejut aku,tp aku pon dah redha
sebb nenek aku dah lme sakit
so,dah pkir umor pon dah x pnjg
terkilan jgk sebb x blh nk blk
esok(sabtu) aku exam
pape pon
pas exam abis la aku blk
16 nih
insyaallah
nnti raya haji aku akn melawat kubur nenek aku
last bru ni aku blk 
aku tgk arwah nenek aku
sedeynyerrr....
semuanyer dah tinggal kenangn
dah tiada leteran dri org tua
dah tiada kasih syg dri beliau
dah xde nasihat beliau
last nasiht beliau kt ospital
bru nih
suh aku blajo elok2
dgr ckp mak ayh
just it..
kucupn terakhir aku
semoga rohnya dicucuri rahmat
amin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...