Blogger Layouts

Wednesday, October 27, 2010

berpoya2

salam
yoyoyoyoyyoyo
bru nk wish samat pg
tgk2 jam dah kul 12 lbh
so
samat tgh ari u all!!!!!!!
1 ari smalm x on9 fb
smalam exam paper bel kul 2.15-5.15
then terus p lowyat
ngn reren dan murni
nk tau ape aku kiteorg wt kt sne??
kiteorg p karok la
dah ler aku pkai bju kurung
memg gadis melayu terakhir la kt sne 
budak 2org tuh xpe la
dah tukr nek ostel dulu
p karok memg best la
skali ngn bufer
aku melantak dulu la
skali aku ambik 3 pinggn
mcm2 aku ambik
aku mkn semua jenis ape yg ade kt ctu
memg besttttt la beb
ngn karok lg 3jam
mkn2...
3org p,bill rm80 lebih
memg betol2 berpoya2 la
then
kuar je dri red box tuh
terus p 'cucuk' duit
then
p usha enset
tp
usha punyer usha
xde jgk yg berkenn dihati
smpai byk dah kedai yg nk tutup
last2 terambik jgk la 
enset expressmusic 5800 nokia
tp line tepi kaler silver
x berkenn pulak
tp,lntk la
asl aku beli jgk,aku mls da nk kuar
nnti abis lg duit
aku x blh,boros sgt
tp
bukn setakat tuh je aku berpoya2
pastu,kiteorg blk anto mun blk kolej 
then timo pulak yg ganti
timo tunggu kt kolej,nk p jalan2 kt downtown la pulak
tp blk umh aku nih dlu
aku tukr bju dulu
xkn la nk pkai bju kurung nih smapai pg kann
lepak2 jap
godek2 enset bru jap
trus p sne,.adoii..
memg sakan la aku smalm
mcm2 brg aku jumpe,aku beli beg 1,n kerongsang 1 tuk mak sedare aku
memg niat nk belikn tuk dia
nk usha2 gelang,tp xde la pulak yg cntik
nk belikn tuk mak ngn mak mah
tgk la nnti beli kt tmpt len pulak
huhuhhuhu
time nk blk pulak punyer kes
adoii..tunggu punyer tunggu
teksi x kunjung tibe
memg puas giler la menunggu
last2 
kiteorg ambik keputusan berani
nlk casa jalan kaki je
lalu highway tuhh
jauh agk jauh la
tp klu jln ngn member2 
smbil mulot membobek2
xde terasa pon jauh tuhh
smbil2 jln tuhh
rmai betol duk usha2
arhhhhhh
blaaa arrr
klu tegur2 tuh
x reti2 ke tumpgkn awek2z hot nih blk umh
hohohhohhoho
tp
ape yg kiteorg nnti2kn
akhirnyer yg usha kiteorg dulu dri blakg
pom..pom...
teksi!!!!!
huhuhuhu..
sonok sgt la bebb
alhamdulillah
samat jgk smpai umh dlm kul 3pg
tido
bgun pg kul 9 td
gosip2 jap,.
then on9
smpai skrg nihh
ape yg pasti,.
aku skrg nih x mndi lg nihh
jgn mrh k..
lntk aku la nk mndi ke x 
ko cbuk pehal
ermm
dah xde pape nk cite
just nk bgtau
sabtu nih exam ais pulak
study..study..study

haaa...
bru ingt..
de 1 lg nk cite
ari ape enth,.
kelmarin
aku duk on9 kt kedai amir ehsan
syok punyer syok on9 fb
tgk enset ade msj
msj dri sape???
EX aku la beb
suh aku on9 skype
urgent katenyer
arhhhh..
gitu sokmo dia klu nk suh aku on9 cpt2
aku mls nk lyn
aku bls ape enth
tp memg x lyn la
wt pe cri aku
aku dah totaly lupekn dia
ape la yg dia nk lg dri aku
untuk ape lg dia cntct aku lg
jenis aku,klu dah putus
putus semuanyer
dah xde erti kwn ke,shbt ke,kekasih ke
noooo
so,aku lgsung dah x cntct dia
last2,cri aku jgk
hahahahahaa
lntk dia la
hope dia bhgia ngn idup dia
aku skrg nih pon dh bhgia
bhgia dri dulu
nk cri pkwe bru la
ermm..
calon tuh ade la 3,4 org
cehhh..
ayt x leh blaaaa..
hahahahahaaa
tp..
semuanyer just frendzzz
aku dah xde hati nk kapel2 lg
klu teman tp mesra tuh,blh la
dan memg aku rmai temn tp mesra
jgn ingt aku player
but
aku tetp nk cri yg betol2 tuk idup aku
aku nk yg setia dan centakn aku
just it..

k la
mau outtttt
SALAM
MUAHHHHHHHHHHH3xx skit
(^__^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...