Blogger Layouts

Friday, October 22, 2010

hari ini hari sabtu

salam
samat hari sabtu
aku terkejut pagi td sebb nk kencing
tgk jam dah kul 10 lbh
tp tgk budk2 nih tido lg
aku pon smbung la tido lbk
last2 bgun td dah pkul 1 lbh
bgus betol ank dare umh sewa casa ria nih kannn
bgun2 je tgk has ngnh mask jemput2
aku tlog buatkn air
then kami sarapn pg
zai ngn zila pon dah bgun jgk
tp...
kami sume x mndi lg tau
skrg dah pkul 2 lbh
aku x mndi lg jgk
aku ngh tunggu zila mndi
aku nk bsuh bju dulu
mesin bsuh rosak!!!
so terpkse la aku bsuh guna tangn
ermmm
dah lme aku x bermnje ngn tgn aku nihh
xpela..
ape blh buat
enth bile la mesin tuh nk ok blk
niat pas bsuh bju,aku nk mndi
then aku nk study skit
tp,enth lerrr
almklumlah kannn
hahhaahahahahahaaaa

smalm ptg aku smpai kl
smpai office pak man
then pak din pulak yg anto aku blk umh nih
mula2 mama ina niat nk anto aku blk arini je
smalm tido kt rawang dulu
mujur la pak din rjin nk anto terus
alkisah lm kete 1ari smalm
ishhhh
pak man x abis2 mengunyah makan
dri ganu smpai kl
bile tido je bru mulot tuh senyp,xbergerak
bgun je tido,.mkn..mkn..n makn...
ishh..
patot la perot tuh boncit kembr 4
1lg,..suke sgt dia duk kentut lm kete
adussss
pak sedare sape la tuh yerkk
lg lg
mentg2 guna alphad,.(betol ke aku eja name kete nih)
ikot suke dia nk menongeng cmner nk baring tido
cm ikan paus pulak aku tgk
mentg2 la mama ina yg drive
erm...
mcm2 la perangi org tua nihhh
kadang2 lawak jgk tgk perangai org kaya nihh
tp cmtuh la,.
time2 cm nih la bru nk blk kg
bru nk blk tgk org tua
xde mknenyer la klu saje2 nk jenguk org tua tuh
yg kne tunggu org tua tuh sakit bru nk blk


lusa aku dah strt exam!!!!!
knpe la aku rse kosong je
cm xde ilmu je lm pale otak nihh
ermm
aku betol2 kne strt dri awl
aku kne study dri awl chapter
aku dah lupe semuanyerr
insyaallah
aku nk buat yg termampu aku buat
hope la keputusan exm aku ok
aku x mintk yg gempk2,just aku nk yg terbaek tuk aku jew


aku dah nk slow on9
kak zura pon msti dah x on9 mane
duk smbung blajo
lgpon
dah xde pape yg best pon kt fb tuh
dah x menarik perhatian aku pon skrg
walaupon rmai kwn kt fb
tp hati tetp kosong
xtau knpe
arhhh
aku xnk pk psl hati aku nihh
semua just mainn perasaan


to kak zura
samat belajar yerk
sekejp je tuhh
jgn nakal2 tau
klu jumpe pkwe ensem2
knlkn eka sorang yerk
huhuhuhhuhu


to nenek
(cm la nenek aku blh bace blog nih)
sengal je
hahahahaha
semoga beliau cpt sembuh
rmai dah ank2 jagekn beliau kt ospital tuh
nnti pas exam nih kak long blk
nnti kak long pulak yg jge tok k.


k.k.k.k.
out lu
salam
muahhhhh33333xxx skit
LOVE U ALL

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...