Blogger Layouts

Thursday, October 21, 2010

1arini.....

salam
samat pg
dri td nk tulis blog
bru blh nk tulis skit ni
bz duk komen2 ngn kak zura kt fb

arhhhhhhh
senaknyer perut aku,.keyg sgt2
mama ina belnje kfc td
byk,..agk2 lebh rm200
alahhh
xpe..bukn selalu pon
kannnn


nk cite dri kisah smalam lg
smalm aku x tido,jage nenek
kul 5pg bru betol2 aku msuk tido
teruk sgt beliau,.
baring serba xkena
kejp2 mengiring,.kejp2 bgun blk
sebb 1 bdn lenguh2
smalm,.dlm kul 1 pg
nenek x thn sgt,.mintk tok ku dtg umh
tok ku nih org kuat agama
pape hal mesti mintk tolong dia
tok ku tlong bcekn yasin,.ape sume yg patot la
ingt,smalm nenek dah nazak sgt2
tp alhamdulillah,.skrg dia dah ok skit
bile dah anto p ospital td
pas mjlis bce yasin kt umh,.
nenek p ospital,msuk wad
ok la tuh,.mybe esok blh la tukr wad msuk wad kelas1
bru rse selesa skit
sedey sgt2 kt ospital td,ingt da nk blk kl td
tp nenek x bg blk,.
so esok pg la bertolak
mama ina mai ambik aku kt kantin mak esok pg


ermmm
kt ospital td lawak la
mak ak melawak td
huhuhuh..
2org dah mintk aku jd menntu
sorang mama ina tuk alif
sorang lg mak su tuk azril
adoii..
xde selera aku ngn sepupu sendiri
market jgk aku nihh ek???
ngn anef kt fb lg
asl la tibe2 je rmai je calon suami muncul skrg nih??
tp xde 1 pon yg buat aku tertarik
wahhhh..
xleh bla ayat....
hahahahahahahaa
aku dah mls nk cite psl anef tuh
dah bosan!!!!
pntng aku on9,.ade je la dia kt cht box aku
dah semak wall aku nng post2 dia
biarkn je dia
aku dah x lyn da ngn post2 dia tuhh
dah xde mood


alkisah esok..
kne bgun awl esok
ikot mak p kantin
mama ina n pak man mai ambik aku kt kantin
esok aku jd ank dieorg la
esok lbk 3org jew
time kaseh sebb tumpgkn aku yerkk
syg kamooo
huhuhuhu..
pak man tuh sengal je
ade2 je dia nk kenengkn aku ngn ank dia
mujur la alif tuh senyp je
tp aku x ambik pusing pon
just gurau senda keluarga je

arini dah ari jumaat,sesok sabtu,lusa ahad
then ISNIN
adoii..
EXAM!!!!
ohhh nooo
x study pape pon
insyaallah
sempt aku aku bace dlm mse 
yg saki baki nihh

sbnrnyer byk je aku ni tulis
tp dah lupe
xpe la
len kali la pulak
hope perjlnn pulang ke kl esok selamat
n nenek aku pon moge2 la cpt sembuh
sebak je hati tgk dia td
smpai nk mengalir air mate aku td
 but aku tahan je la


k..
salam
nk muuuaaaaahhh3 skit
LOVE U ALL
(^___^)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...