Blogger Layouts

Wednesday, October 20, 2010

love them

salam
huhuhhuhu
bru je pas kol akak zura td
ptg  td on da way blk ganu
dah kol da dia
sonok pulak leh dgr suare kak
cam aku nih laki lak pulak
klu laki,msti dah lme cair
tp kne tahan telinge la
sebb akak nih suke bercakap
ade je dia nk cite
walaupon kejap je kol dia ptg n td
tp agk2 byk la jgk dia bercerita
tp bukn bercerita sebnrnyer
mengumpt je lebih 
opppssssss
huhuhuu


aku on9 kejp nihh
on9,terus2 si anef tuh bg salam kt cht box
ermmm
bru je nk wt invisible kt cht box
x smpt...ermm..dah nasib baek dia
aku lyn je la kejp
nk tau x ape yg dia cht ngn aku???
dia tye aku,jd x bertung??
dah tgk cincin??
umo tung berape??
n tye lg
tung aku tuh tau lak saiz cincin aku
adoii...
memg dia percaye betol2 la yg aku nih betung
byk betol la dia tye psl tung aku nihh
dah tau aku bertung,
kaco idup aku lg
tp hope la pasnih
dia slow2 skit nk ganggu aku
ermmm
aku bru tgk wall aku
dia bru je post 
ni haaa:

memberi dan menerima

mybe dia pegg kot kata2 aku
aku ade ckp centa nih memberi dan menerima
ermm..tp pon ade skit ckp psl centa nih memberi dan menerima
aku ckp la
lebih bek memberi centa kpd org yg dah centakn kite
dri kite duk cri centa,tp xdpt,..xjumpe
aku pon tibe2 pk bende ape yg aku ckp
betol jgk kannn
lebih baik kite terima org yg sygkn kite 
dri kite bersama dgn org yg kite syg,.tp dia x syg kite
atlest,dia syg kite,dia akn jge kite betol2,dan akn buat semua yg terbaek untuk dpt centa kite
dri kite yg sygkn dia,terhegeh2kn nk kt dia
tp dia lgsung xde perasaan syg..
last2,.mkn jiwa sendiri sorang2..
tol x???


so,bg aku,centa yg berjaya adalah memberi dan menerima


alhamdulillah
aku dpt jgk jumpe nenek aku
ptg td rmai dtg umh tgk nenek
abg mie dtg,bg rawatn kt nenek
bg nasiht pape yg patot
n bg nenek makn ubt
nenek nih,.sush nk mkn ubt
klu org pkse dia mkn ubt,.
mesti kite yg kne mrh blk
tp,abg mie bg mkn ubt td,
semua dia telan
ermm
cm budak2 la pulak
tu la gunenyer klu ade cucu doktor pakar
time cmni la sume ank2,cucu2,cicit2
nk balas jase org tua
kannnn....
aku urut tgn nenek td
ermm
sedey sgt2..
tgn,lengn,jari2
semuanyer just tinggl tulang dan dibaluti kulit yg berkedut seribu
dah kurus sgt2
last aku jumpe nenek raye bru nih la
dah ilang selera mkn pas blk dri hospital
tu yg jadi kerding sgt2...
dah x blh nk berckp dan bergerak sgt
dah x blh bising2 sgt kt umh nihh
hope la
nenek aku cpt skit sembuh
sembuh bg seht skit,bg blh berjalan skit
bg berselera nk mkn,bg blh berckp 
cukup la,..klu dah uzur tua,.
memg sush nk baek kann
insyaallah

ni psl aku bertolak dri kl blk ganu
huhuhhu
kelakar la pulak aku rase
xpsl2 aku kne duduk dpn 
temn sepupu aku,alif memandu
adoiii...xpsl2
pak man memg lawak la
saje je suh aku bg air la kt alif
suh suapkn mknn la
suh sembg2 la
klu si alif tu sporting n suke sembg2 ngn aku xpe la
nihh lgsung x berckp ngn aku
just cmtuh2 je la
aku just bgtau jln blk umh aku
konon2 jd pemndu pelncong la
dia yg memandu,aku yg tunjuk arah
just it
ermmm..
klu la ade bapak mertua sporting cmtuh kan best
macam2 la..
ngn kentut bau petai la..
adoiii...
tp perjalann bosan je td
xde wtpe pon
tu yg aku kol akak jap
last2,kedit habis,bateri pon dah low
tpkann
1st time aku x tido klu blk kl ke ganu
huhuhu..
cm singkt je perjalann arini
tp cmtuh la,.bosan..
xde ape nk borak2
just sembg2 ngn mama ina n pak man je la
yg duk sit blakg


smpai je umh,.tunggu mak dri kantin lm kt sejam
kiteorg mkn nasi rmai2
ade gulai ayam kampung
ade kailan ikn masin
ade ape lg ekk
lauk x byk jenisg byk
tp kuantiti yg byk 
tu yg jd kes penuh pinggn je lauk
nasi x nmpk pon lm pinggn
enth mane la dia menyorok ek??
hahaahaahaha

mlm nih aku tgk 2 pendtg bru lm family aku
2baby baru,.bru td aku tgk
aku dukung 2,2 baby tuhh
aku cium2,.aku cubit2 pipi dieorg
huhuhhu..
geram sgt2 tgk dieorg
agk2 bile la aku nk pegg baby sendiri ek???
amboii..gataiiii noooooo
baby tuh sorang baby boy,sorang baby gurl
baby dri sepupu aku
ank sulong dierog bru je kawen last year
agk2nyer la
thun bile la aku nk kawen ek???
thun ni umo aku bru 19
thun dpn 20,.thun skali lg 21,.skali lg 22,skali lg 23 skali lg laaaa
bru aku kawen...
kannn...insyaallahhh
nk tunggu kak zura ngn hafiz dulu yg kawen
opsssss..
tibe2 je kuar nme dieorg nih knpe ek????


k la..
dah xde pape aku nk tulis da mlm nihh
aku pon xtau lg bile la aku nk blk kl semula
mybe esok
klu x,ahad nih la
ermm
x pe la
redha je la


k..k..k..
salam
nk muahhh3333 skit
bye..bye..
LOVE U ALL
(^__^)







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...