Blogger Layouts

Tuesday, October 19, 2010

mkin menjadi,,,,

salam
korang ngh wtpe tuh???
msti la ngh bce blog aku nih...
hahahahhaha
soalan bodoh...
ermmm...
aku nih nk tmbh dose g nihh
konon la dah byk sgt pahala
skali skale buat dose
ape salahnyer kannn
(skali skale kew)


ermmm...
mkin menjadi2...
mkin pening pale otak aku nihh
huhuhuh..
tp kelakar la pulak
x pernh aku jumpe laki spesis cmtuh
agak menarik...
aku post kt wall aku
psl knpe mate aku berkelip2
ermm...
kt post tuh la aku ngn kak zura
kelentong dia
td ade rombongn dtg mai umh aku
pinang aku
dia percaye tuhhhhh
ayt yg pling kesian yg pernh aku bace
jap2..aku nk copy paste dri inbox fb aku
cmni aytnyer:

aduh,awk nk btunang da..slamat r k.ade je halangn bila sy ske kt org..ape2pun usia muda bkn pghlang nk bkhwin.

haaaa...
tu la msj dia td
aku just mampu tergelak
jahatnyer aku kan
klu la dia dpt bce blog aku nihh
msti dia patah hati sgt2 ngn aku
msti dia benci giler2 ngn aku
tp,.ape blh buat
aku x suke dia
jgn la pkse
dah la care nk tekel pon
klu pompuan le pon menymph jgk
lg2 la,dia post bukn2 kt page tuh
lg la menyemak...
ermmm..
knpe la aku dpt dugaan cmni???
aku pon pelek
knpe org yg aku suke,aku x dpt
tp bile org yg aku xsuke,
yg tu la nk sgt rpt ngn aku
knpe dunia nih berbalik???
knpe Allah x bg je ape yg kite nk??
ape yg kite suke,kite dpt
ape yg kite benci,.Allah jauhkn je
ermmm...
byk sgt dugaan idup nihh
cm dah x larat je nk hadapi
tp,.sume nih mewarnai idup aku hari2
ok la...xde la aku bosan sgt
altest,ade bende jgk buat aku berperasaan
perasaan nk gelak,nk ketawa,sakit hati,geram
ok la kann...
dari x berperasaan pape lgsung


ni cite len plak
ptg td aku tido
tibe2 aku dikejutkn mak cik aku
mak aku kol
ermmm
sedey sgt2
nenek aku dah sakit teruk
arini dah x blh nk gerak
mak aku cite smbil nangis
aku hampir2 nk nangis
erm...
esok aku tumpg sedare aku yg len blk ganu
1,2 ari ok la,.
aku pon x leh lame2
aku dah nk final exm nxt week
nk sgt tgk nenek
td video kol kt YM 
dpt la tgk nenek kejp
ok la tuh...
kesian sgt2 bile dgr dia batuk
esok bile la nk bertolak
mesti pagi,.pas subuh kot
perjalann yg jauh esok
insyaallah...selamat smpai disane dan pulang kesini


haaaa
aku bru je tgk wall dia nihh
hahahah..jahat la
nk smbung lg mengumpt nihh
kt wall dia tulis nih:

cukup ke sekadar hensem dan poket tebal?pilihan wanita trkini dn sensasi?


huhuhuhhu
nih kes sebb aku ade komen kt status aku 
yg aku terima pinangn tuh
sebb laki tuh ensem n poket tebal
(ensem n poket tebal la sgt)
klu betol kan best...huhuhhuhu
ermmm...
klu la dia paham,msti dia x kaco dah idup aku
msti dia dah tawar hati nk tekel aku
insyaallah...mudah2an...
aku x reti nk tolak org cmner
aku lebih pk untuk menjaga hati org tuh
dri hati aku sendri
hope sume nih menjadi la yerk...



haaaaa
psl jeruk mempelam!!!!!
yum..yum...yum..
tgh ari td aku buat,..
sedap2...huhuhuhu
td dah mkn sepinggn
lupe nk wt blk kt umh sewa
biar la
simpn je lm peti ais umh nihh
xde la abis kne baham ngn budak2 umh
huhuhu..kedekut upenyer aku nihh



dah...
xde ape2 lg dah yg terjadi ngn idup aku arini
x sbar nk tunggu ari esok
nk jumpe nenek!!!!
korang doakn kesihatn nenek aku k!!!



k..
salam..
nk muahhh3 skit
LOVE U ALL




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...