Blogger Layouts

Wednesday, October 13, 2010

salam
alkisah arini
ni bru je berlaku td
ermmm...tergelak aku
knpe la sume nih berlaku dlm idup aku arini
tp best la jgk,..ade kelainn skit,yg psti nih la yg pertama kalinyer
terjadi lm idup aku,dan aku rse,aku x lyk,.sebb aku nih mude lg..
agk2 korang suspen x ape yg berlaku kt aku???????


nih aku nk cite...
pg td,.aku on9..duk cbuk godek2 blog aku,smbil fesbuking
then aku trnmpk kt chat box aku,ade nme haji oneman show..
dia nih dah lme aku knl
aku knl dia ngn amir-amir firdaus
aku bertiga nih slalu duk komen same2
msti bertiga..kdg2 kt wall aku,kt wall amir,kat wall haji
dah lme,dah nk dkt setahun,bru tau c haji nih dah kawen
bru aku tau arini...aku pon x sngke..
n yg pling x sngke,.aku turut terjebak dlm mslh umh tngge dia
hahahahaha....adoyaiiiii
haji mintk aku tlog dia,suh kol someone
aku ckp,aku xde kedit,but aku akn kol dia ptg nih,.
pas aku topup,.tp dia snggup topupkn aku
semata2 nk suh aku kol org tuh
aku kol la dia,.xdpt,..kol umh,..still xdpt
then haji bg no akak bini dia
aku kol,.then kak ina pon angkt(name akak bini hai)
aku tye,leya kt mne skrg,aku ckp la
aku kol dia xdpt dri pg td
then dia tye aku sape
aku pon ngh menggelabah,aku ckp la aku nih kwn kolej dia
huhuuh..aku ckp nme aku siti
then byk la dia tye aku,smpai aku pon x tau nk ckp aku
last2 aku yg letak fon
hahahhaahahahahahaha....sengal gile ar..
aku kol la haji blk..
aku cter semua ape yg berlaku td
then,.dia buke la kisah idup dia ngn bini dia
ermmm...
skrg dia dah x duduk seumh ngn bini dia
even belom bercerai,.bini dia enth kemana da
tu psl haji mintk aku tlog
tye kak kt mne bini dia skrg
ermmm...
aku x dgr cite 2,2 belah pihak,,
so,aku x blh nk ckp la sape yg salah
aku dah terjebak lm mslh dieorg
tp aku nk seyp je la
aku x tau ape lg haji nk cite kt aku nihh
haji ckp bini dia dah berubh,.rosak sebb facebook
dia duk lyn fb je,.duk ym,.duk tunjuk tu,tunjuk nih sume
ade jantn laen sume...
akak bini dia msj aku,.klu dia tuh 'ade telor'
suh p umh family dia,setel semua..
aku pon pk cmtuh,.aku ckp gak kt dia cmtuh
biar setel semua,.klu bini dia syg lg kt dia
dia akn ikot blk umh,jd bini dia cm dulu
klu hati dah berubh,ceraikn dia je..
tpe simpn bini cmtuh..tau la cntik
dia pk dia cntik,dia blh buat ape je
memg x kesah klu bercerai,sebb rmai lg yg nk kt dia
ermmm..
ni la lumrh kehidupn berumh tngge..
disebbkn fb,rumh tgge pon blh retak
tp bukn sebb fb je,.ade jgk sebb len
kelakar la dgr suara haji
hahahahahahaahahah,
dia t suara cm pompuan
td aku bru mamai nk tido
aku dah perasaan no dia
tp aku wt2 tye lg,.sape dia
huhuhuhuhu...dia memg kelakarterkeluar semua lograt kedah dia
ermmm..
takotnyer aku nk berumh tngge suatu ari nnti
aku takot umh tngge aku retak,..
aku xnk,hati aku or hati sidia berubh,.
dah xde erti ke kasih syg yg dipupuk sejak bercenta dulu???
dah kesefahamn ke???
ane sumph dulu tuk sehidup dan semati???
ermmm...
ni pengalmn aku yg msih muda nih
aku bersyukur,Allah byk tunjuk aku tentg erti kehidupn sebenr
erti syg,erti centa..erti rindu,.erti setia,..hati laki,hati pompuan
semuanyerrrrrrr...
aku dah nk cuba paham disebalik semua yg Allah dah tunjukkn tuk aku
sebb tuh aku jd redha ngn perpisahn aku ngn izzat
aku rse,skrg aku dah kuat,..
alhamdulillah...aku syukur sgt2,.biar pon aku menitiskn air mata td sebb tibe2 je rindu kt dia
aku x blh nk thn perasaan aku td,..tp pas aku nangis,aku rse lega..hati aku dah lapang
ermmm...
ape la agk2 nyer kesudahn cerita c haji oneman show yerk????
aku rse,dia dayus klu x ceraikn bini dia tuh...
ermm..tp aku paham
dia sush nk ceraikn bini dia,sebb dia sygkn bini dia tuh..
but...enth la..tgk la jodoh dia setakat mne ngn bini dia tuhh...


alkisah idup aku tgh arini...
aku bru nk terlena,..but...berbaloi la,.lena aku terganggu ngn bende nih
atlest,aku blh la tlog skit,even x berjaya..
hhuhuhu...
pape pon...aku doakn yg terbek tuk umh tngge dia..
amin...


nk ckp lg,.aku x p kelas pon arini..
1 ari aku ponteng..aku mls nk nk p..
aku just nk tunggu final je nnti
minggu ni rse cm nk blk umh mak cek je
dah minggu dpn seminggu cuti,.study week
nk la reht2 umh sedare...
k..out..nnti pape cite,aku tulis lg k...
(^___^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...