Blogger Layouts

Friday, October 15, 2010

arini tentg aku

cerita ari jumaat,xde pape yg best pon
pg smpai tgh ari p kelas
blk umh,.tido smpai petang..
then mlm blk umh mak cik..
ermm..duk on9 fb je mlm nihh
bosan sgt2..
x tau nk wt ape lg

ari khamis lak,.
siang xde pape jgk
just mlm je temn kak zai beli brg,
then time nk blk tuh,kola call
ajk p karok
p la karok ber4
aku,kak zai,kola dan didi
2 jam = rm30
ok la tuhh..
aku dah lupa aku nyanyi lgu ape ek
lgu bertakhta dihati,xade logika,tinggal kenangn,elegi sepi,bukn cinta biasa
n ade la lg lgu2 yg laen..dah lupe da
bile nyanyi lg tiggl kenangn,.teringt plak kt kenangn aku dulu
ermmm..hati aku sungguh tacing time tuhh..sedey sgt2..
aku blk umh smpai kul 1 pg
time nk blk tuh,member tunjuk msj,.
yaya member umh jgk ade send msj kt kola
yg dia kne kaco kt umh tuh,.tu pasl dia kuar umh,.
yaya duk umh sorang jew,.
mybe x thn duk umh,dia kuar ngn member dia
seram jgk la bile aku nk blk umh
but,.aku ngn yg len2 wt bodoh jew
xnk pk lebih2
nnti wat takotkn hati jew
bile smpai umh,.biasa je keadaannyer
zila ngn has ade je kt umh
biase je..nothin happen..
alhamdullillah...
stakt nihh xde pape yg terjadi kt aku
aku pon slalu jgk tido lmbt,.kdg2 subuh bru aku tido



td on9,.aku tgk wall hafiz..
aku jd pelek ngn status dia
terus aku msj kak zura
tye knpe ngn hafiz
ermm..berita yg x disangke
tirah,ank angkt hafiz kne hiv
ya Allah,ape la Kau bg dugaan cmtuh kt tirah
budak yg msih x knl erti dunia nihh
trah msih kecik
xlyk dia nk lalui kesakitan tuhhh
aku doakn dia selamat,.sehat
insyaallah...
to hafiz,..
byk2 bwk bersabar k..
aku blh paham situasi ko cmner skrg nihh
msti ko risau sgt2 ngn keadaan tirah tu,.
byk2 berdoa k..insyaallah,.Allah akn permudahkn urusan kita..
Allah akn sentiasa dismping kita,.kuatkn hati..

kak zura..
sabar jgk yerk...
eka dah xtau nk ckp pape nihh...
just ape yg blh eka ckp,.
setiap ape yg ade dlm hati kita,.
segala ape yg kite inginkn dlm hati kite
Allah mengetahui semuanya
ngn kesabaran dan doa
insyaallah,.Allah akn perkenankn..
eka anggp kata2 nih pon untuk diri eka jgk...


rasenyer,.xde sape2 yg tau lg tentg blog aku nih
selain kak zura,.hafiz pon msti xde mse nk bce,.
ngn situasi dia skrg nihh..
aku selesa ngn keadaan aku skrg nihh
dulu aku tulis blog nih nk bg sidia tau ape isi hati aku
skrg nih,aku tulis blog sekadar melakarkn isi hati aku yg terpendam nih
xpela...
semua tuh dah jd cerita lame
dah xnk igt da...
k.out lu,,,
nk tulis sesuatu..
tp xtau la nk send kt dia ke x..ermm
enth lerr..tgk la cmner nnti..
k..salam..
samt pagi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...