Blogger Layouts

Sunday, October 17, 2010

knpe sejak 2 menjak nih
perasaan rindu,.tersgt menebal dlm hati aku
dan tnpa aku pinta,.airmata mengalir
arghhhhh.....mainan perasaan semata2
aku nk buang jauh semua tuhh,.
aku tetp nk usaha..
last aku send text kt emel dia
last tuk seumur idupku
tp,.aku x sure la,.smpai ke x
perasaan rindu dtg mybe sebb hati aku rse sunyi kot
temn rmai,.tp hati yg rse kosong..
sabar yerk zulaikha..
semuanya hanya sementara
insyaallah...aku msti blh lakukn..
lupekn semua kenangn

makin aku duk lyn fb
mkin..............
ermmm..enth ler...
ade je yg hadir dlm idup aku
aku just nk berkwn jewww
tp,..dah tau aku jd admin page tuh
mkin dia duk kaco aku
dan smalm dia jujur nk tekel aku
tp ckp nk tekel klu mak aku izinkn
aku bg no fon mak aku,.tp yg salah
ermm..klu dia btol2 kol,.mknenyer dia betol2 serius la
tp aku xnk la
pintu hati aku dah tertutup nk time mane2 laki skrg nih
mybe skrg la..
1 ari nnti,.aku tetp akn buke hati aku
lgpon,aku xnk idup cmnie smpai bile2 kan
mne tau jodoh aku dah smpai nnti
arhhh..
bile aku tau dia ade hati kt aku
aku jd mls nk lyn dia
xtau knpe..
slalunyer cmtuh la
bile je aku tau org ade hati kt aku,.or nk tekel ke ape
aku jd tibe2 je xde hati nk dekt2,nk berkwn or pape la


klu la aku ade niat betol2 nk jadi jahat
skrg nih byk sgt peluang aku nk cri skendel ke ape
psg bf baru byk2 kew
bukn aku nk ckp besar ke ape
tp,skrg nih,.klu aku nk main2
ade je blh aku nk buat
tp,...aku xde hati semua tuhh
klu la dia tau keadaan dan hati aku
alahhhh....nk cari slh org,..silp skit,..ambik peluang terus
salah sendiri xnk pulak mengaku
ermm..
sume dah lepas..
tp agk sush la aku nk lalui semua nihh
tp aku tetp kuatkn semangt aku


dia memg x layak nk dpt hati aku nih
yg tuh je ape blh aku ckp
insyaallah,..akn hadir seseorg yg benar untukku
aku mencari teman hidup
bukn boy frend,.bukn kekasih...
just waiting n waiting...


skrg ngh cuti study week
nxt week dah final
ermm...seram sejuk je aku nihhh
enth blh jwb ke x
hope la semunyer aku lulus
aku xnk reapet..letih...
aku x sabr nk tunggu sem5..
aku nk rse praktikel..
msti best...kuar dr alm budk blajo
nk jd pkerja yg bergaya
huhhuhuhu....


xtau lg ape cite tuk esok
hope la hari2 yg mendatg
akn menceriakn idup aku
aku xnk bile aku kosong
fikiran aku msti terbg ke kenagn lme aku
aku nk idup aku hapy2 
dan bz
dah xde aku nk terpikirkn semua tuhh
Ya allah,.tolong hambamu ini...



dahhhh,,,
aku nk langsaikn final aku
aku nk blk umh
aku nk jage nenek aku
yg ngh sakit tua kt umh
kesian kt dia
sakit mkin menjadi2
just nk tunggu mase je
mse nih la nk jage dia elok2
nk tunjuk kasih syg kite kt dia
mse nih la ank2 dia nk bls jase mak dia
tp,ank2 dia yg duk kl nihh,.
bukn nk jenguk nenek kt ganu nuhh
wt alsan,.bz,.xde cuti
blaaaa arrrrr...
nnti org tua dah meninggl
x smpt nk tgk,.
bru nk menangis ke ape...
just mak mah n mak aku je la
yg duk jage dia hari2
hope,..terampun la semua dosa2 lme


k la..
dah xtau nk tulis ape
hope ape mse akn berlalu dgn cept
aku dah x snggup nk melalui mase skrg nihh
aku nk sgt mase cept berlalu
or memori aku yg lme lenyp terus dri idup aku
klu la blhh..........
k...salam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...