Blogger Layouts

Wednesday, October 13, 2010

assalammualaikum
ni post aku yg second tuk blog baru nih
aku nk delete blog lame,.
tp rse cm syg je nk delete
ermm...
enth ler..aku nk buang semua memori aku yg lme dulu
but,.aku tetp nk hrgai semua yg berlaku dulu dlm idup aku
so,aku buat keputusan,aku nk jgk simpn blog tuh
but aku xkn post pape dah kt blog tuh..
insyaallah,..aku xnk bace dah blog tuh,.
tp aku nk org len bace,ape yg pernh terjadi lm idup aku dulu
aku nk sidia still lg bce n still lg tau perasaan syg aku kt dia
sebb aku tau,dia akn bce blog tu,selgi dia ade rse syg kt aku la
sebb dulu dia penh ade ckp,.bile kami clash dulu pon,.dia slalu bce blog aku
klu la ade dia bce blog yg baru nih,.
aku nk ckp yg aku akn cuba,bukn stakat cube,.aku akn buat semua memori aku kt dia
akn lenyp sepenuhnyer dri idup aku..



blog nih aku tgk simple je,..but looks nice
aku suke kaler merah..
aku suke kaler unggu..
aku nk tulis semua tentg idup aku
perjalann aku seharian
ble aku strt ade blog nih
aku rjin betol nk update
aku rse,kt cni je la aku dpt luahkn isi hati aku
walaupon blog nih 1 dunia blh tau
tp klu xde search nme aku,xde la org tau kann
so,sape2 yg tgk blog aku nih,.
mknenyer die rindu n ingin tau perkembgn aku la kannn..kann...
huhuhuhu...



perjalanan idup aku msih pnjg
aku nk teruskn,biarpon byk dugaan,
aku kne jgk teruskn
segala dugaan yg aku kne tempuh tuh
aku anggp semua tuh pemangkin semangt aku
aku nk semua yg syg aku,.sokong aku k??
doakn aku agr aku bhgia ngn idup aku skrg
gembira ngn keidupn aku skrg
enjoy ngn ape yg aku buat setiap ari
n semuanyerrr la..


erti syg dan centa dlm idup aku skrg
syg aku hanya pada keluarga,.pada saudara mara,kepada teman2 ku
centa aku hanya pada yg berhak,.pada Yang Satu..
insyaallah,jika diizinkn Allah,.
Dia akn bg centa Dia dgn ciptakn aku seorg lelaki yg terbaek untukku
yg buat aku bhgia,.yg kekal selamanyer,.bukn yg hnya sementara
segala pengalmn aku yg terdahulu,aku anggp mimpi..
mimpi lena yg sekejap..
dan sekrg aku dah jada dri lena tuh
aku skrg di alm realiti
dan aku senang ngn jagaku dri lenaku...




lastly,..to kak zura
thankzz alot coz pasangkn layout nih tuk eka
thnkzz jgk selalu ade ngn eka
thnkzz jgk sebb selalu ambik tahu tentg eka
thnkzz coz knl eka dan selalu bg nasiht n dorongn



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...