Blogger Layouts

Thursday, June 9, 2011

bile aku renung lama2,..bile aku muhasabah tentang life aku
baru aku sedar..mungkin ni ada hikmahnyer
knpe Dia tidak memberikn kebhgiaan yg berpnjgn dan berkekalan
sebb Dia nk bgtau,yg seseorg itu bukn la yg terbaek untuk aku..


bile aku renung lama2,..bile aku muhasabah tentang hati dan perasaan aku ni
baru aku sedar,.walaupon seluruh jiwa aku hanya ada nama dia
sehinggakn suda tertutup pintu hati untuk seseorg yg laen
aku sedar yg Dia nk bgtau,.cinta nih sungguh indah,.tp ia x semeskinya untuk dimiliki
dan kebhgiaan blh terjadi bile2 masa je,..dan derita sengsara pon blh berlaku bile2 masa jgk
makanyer,..hargai la masa tuh sebaek mungkin...mungkin ia akn menjadi kenangn yg pling indah




dulu org pertama itu mengajar aku erti menjadi seorg yg keras kepala dan hati menjadi terlalu lembut,.
dan org itu ajar juga erti perasaan rindu...
dan org kedua pula menjenguh hati ini dengan mengajr aku erti sayang..dan pertama kalinyer membawa aku mengenal erti centa...tp,.yg pasti,.aku belajar ia dri sebuah kenangn...kenangan yg secebis sikit ni je,,
jika ditanya yg ketiga,.adakah yg ketiga untukku??


aku bahgia bile aku tahu yg seseorg itu gembira dan bhgia kini,.
begitu mudah seseorg itu mencentai org baru,.
aku??kenapa tidak begitu juga....
mungkin kebhgiaan bukn milik aku waktu ni....dan aku yakin,.ia tetp akn dtg,..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...