Blogger Layouts

Thursday, June 23, 2011

assalamualaikum..
dh lme sgt x update blog..
heheh..samat pagi yerk..
x blh nk tido la,..xngntok lg..
dh septg td membuta smpai nk ke mgrib
berbuka pose kt luar arini ngn family,.
best2...


seronok mlm nih,..
duk bergayut,gedik2,...
dh lme x mcm tuh..
idup aku dh kembali hapy da
alhamdulillah,..skrg la..esok luse aku x blh nk ckp
bg aku skrg,.aku nk hargai ape yg ade hari ini,.esok aku x bg harapan lgsung
klu gembira,.gembira la..klu sedey,...sedey la..


td aku kene kaw2 ngn dia,x pasal2 kene motivasi..
nasiht aku ni la,..tu la....tp,..terharu banget sihhh...
ape dia ckp,.
tutup buku lama,..bukak buku baru,.buku aku ngn dia..
ermm..yola..yolaaa....
aku cube la yerk...


aku tgh nk mengganti puasa yg tertinggl nih,.
dh gnti 4,.ade 3 hari lg,..
senang gnti seminggu,.aku lupe aku tinggl bape dulu..
heheheehe...


skrg nih duk fesbuking,..duk lyn hafiz tuh..
mengong betol la,kutuk aku kaw222,..
kate aku gemok....memg aku gemok pon,.
tp aku xde la gemok cm dlm pic yg kt kenduri tuh,.
aduss,..aku pon terkejut tgk pic tuh,..bukn cm aku pon
aku nih bert 70kilo,..tp aku xde la buruk giler cm lm pic tuh
tp ape blh nk nafikn lg kan,sebb gmbr tuh,.bukti..
hahahaahahahah...dan2 lg kan..klu dh betol ngaku je la..


erm...sebenrnyer byk bende nk cite,
tp tibe2 lak xde idea nk tulis..
heheh..pape pon,..
aku kne cube untuk lupekn dia,.
sebb aku dh jnji ngn sidia..
aku xkn buat lg,..aku xnk la sidia majuk n sedey lg psl aku aritu
lgpon,dia tau tentg life aku dulu,..hakikat yg org len pon x tau
tp dia blh time aku seadanyer..
ok la tuh kan...


blogwalking dulu la jap,.seru mate suh tido..


samat pagi..
samat berhari2,.hope aku n korang semua hapy esok hari,..n hari2 yg mendatang jgk...
muahhh....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...