Blogger Layouts

Tuesday, May 3, 2011

salam

salam
dah lme x tulis blog..rindu sgt...
memg niat hati biler dah blk umh nih nk rjin tulis blog
klu la ade kesemptn,memg nk tulis
insyaallah
blog layout pon dah tukr
penuh pic,.hahaha..giler glemer
xde cntik pon...
tp....
ade aku kesah ke????
 ni blog aku ler,bukn blog ko
klu x suke,jgn bukak blog aku
hahahaha..
jgn mrh tau...
tp aku mksudkn kata2 aku tuh..

berjaya jgk aku letak lgu kesukaan aku tuh msuk blog nih
lgu bertakhta dihati dri farahdia..
suke sgt....lgu tuh ade kenangn tersendiri
aku je yg tau....
dan...setiap kali aku merasai rindu
aku akn dgr lgu tuh,....dan....
dgn tersendirinyer air mata aku mengalir
semua tuh berlaku tnpa sedar dan dipinta
but.....aku ok skrg...
mencuba untuk mencari kebhgiaan sendiri
cewahh..ayt x blh bla...
hheeheheh


adik pompuan aku sorang nih ade bg pendapat dia kt aku
aku skrg nih patot dah cari pasangn idup
dah ckup umor 20thun
skrg nih ok la kapel2 dulu
nnti 1,2 thun blh dah tunang or kawen
ermmm....
aku skrg xde niat lgsung nk kapel or berkasih syg ngn sape pon
dah xde hati lgsung......
sumph...aku dah memg xnk kapel2 lg
klu ade org betol2 nk kt aku
suh msuk minang trus...
tuh je yg blh buat aku percaye ade laki yg memg niat nk kekal ngn aku
aku dah mls nk lyn org yg nk main2 je...
tuh pon kalu ade org yg nk time aku...
time baek buruk aku..
insyaallah..ade la nnti..
MALAS NK PIKIR
tuh je la jwpn aku...
ade jgk yg ajak2 tahi aym nk kapel ape la
tp,.....sowi to say.....xmo...
xmo...xnk..xmboh..tokse....
sebb pe aku jd cmni??
sebb aku msih dgn bayangn centa lame
aku smpai skrg msih ingt ngn kenangn aku dulu...
dan aku memg dah mencuba untuk melupekn semua tuh
insyaallah...aku msih mencuba...


arini hari kedua aku ade kt umh
sonok duk umh sendiri,dah xpyh nk pikir benda len da
semua dah tersedia
psl duit ke,mkn ke,.psl umh ke
duk umh sewa sakit pale,..kotor,ngn mslh gengki(ank kuceng)
duk umh..semuanyer SETEL
umh kemas,cntik,...selesaaa tuh yg pling penting...
td dah kemas semua pkaian msuk almari
dah tukr cadar baru,...suke2...

last final ari sabtu lepas
ermm...sakit sgt pale,..soalan memg sush,.aku x tau ler blh jwb ke x
tp,.insyaallah,.aku nk lulus semua
dah letih la ade repeat paper
aku dah berusaha,skrg nih tawakal je la
hope result ok...


skrg nih,niat aku nk reht smpai lebam
aku nk tido puas2,nk relax puas2,
nk jd pemalas pling mals didunia
aku nk enjoy ngn semua nih
sebelom aku melangkh ke alam pekerjaan(bru praktikal ler)
mesti nnti aku byk keje,letih,..mesti cpt je tido mlm
xsmpt ler aku fesbuking..
ermmm...
xpe laa..dah keje kan......
xsabar nk keje,...hope semuanyer hapy2 je,..
nk berkwn ngn kwn2 baru
nk timba pengalamn baru
insyaallah....
atlest blh la ubt skit hati aku nih kann
terisi skit kekosongn nih,..xde mse nk pikir hal sendiri sebb byk kje nk kene pikir
ape yg buat aku hapy skrg nih just ade kwn2 fb yg setia ngn aku
cam kak zura...aku syg sgt2 dia
aku anggp dia cm dah jadi kakak aku sendiri
enset aku pon berbunyi pon sebb msj2 n kol kdg2 dri dia je
dah xde org len
ade jgk mesj dri org len,.tp memg aku mls sgt nk lyn
dah xde hati nk tgk enset tuh..ckup je ade lptop
hehehe..
sengal x ayt aku???
menymph je nk bce kan..
klu la ade org nk bce nih


k la..
nnti ade mse aku akn update blog aku nih
aku dah mula nk rjin tulis blog
aku pikir skrg nih ngn keje je
aku xde byk benda nk pikir
so,blh ler rjin2 nk update blog
k.salam
aku syg semua...semua org,..semua...semuaaa...
klu korang tye aku syg korang x??
aku dah jwb kan...
aku syg semua...
daaaa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...