Blogger Layouts

Sunday, March 13, 2011

lg berusaha untuk melupakan,.lg sukar untuk dilupakan...

salam


bile kesunyian,mcm2 perasaan datang
tibe2 je hati rase tersentuh
ermm..
perasaan RINDU menjenguh kembali
tp tuh perkara biasa berlaku
sebb hampir setiap hari aku alami perasaan cmni
knpe yerk???
sebb aku tetp setia sygkn dia

teruk sgt perasaan aku smalm
rindu yg tiada ubatnyer
tp dengn air mata yg mengalir
buat perasaan aku tenang kembali
sumpah..rindu sgt dia
ape khabar dia disana yerk
semoga sentiasa hapy dan bhgia dismping dgn org yg tersyg


lg aku berusaha untuk melupakn dia
knpe mkin kuat perasaan rindu aku pada dia??
jika hati still lg mengimbau kenangn,
bagaimana aku nk berubah hidup menggapai hari muka??
jika hati msih teringt kisah lme
bgaimana aku mencipta kisah baru??

dah la zulaikha
awk mesti blh hadapi hari2 yg buat awk sentiasa menderita ni
awk kene kuat,.sebb awk akn tetp bhgia suatua ari nnti
biar waktu sekrg awk bersedey
agr awk menghargai lebih pada hari gembira awk yg akn tiba
suatu ari yg tetp akn muncul
jgn bersedey akn perpisahn tercipta kini
sebb awk akn jumpe dgn seseorg yg BETOL untuk awk
jgn risau k
awk pon patut berbhgia sebb ade yg sentiasa setia dismping awk
awk patot lebih menghargai mereka yg sentiasa menemani awk setiap hari
yg buat sedikit sebyk kegembiraan dlm idup awk biarpon awk rase awk sendirian
jgn risau k,
saat2 ni tetp akn berlalu
suatu ari nnti,.awk tetp blh lupekn dia
insyaallah..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...