Blogger Layouts

Wednesday, March 30, 2011

aku hari ini...

salam
skrg dah pukul 9lebih dah
esok pagi ade kelas far,tp keje xbuat lg,.ermm
jap,..
nk update blog skit
ermm..
aku geram sgt ngn hafiz tuh
masalah dieorg aku plak yg kene
jgn la ego sgt,.ckp kwn lebih penting dri kekasih
memg x dinafikn kwan lebih penting
sebb kwn nih memg majoritinyer akn berkekalan
klu yg jenis sekepala
tp klu bercenta nih,.mudah je nk gaduh
bile dah sush sgt,..last2,ptus
memg mudah nk putus la klu berkasih nih
tp,..jgn la cakap cmtu kt kekasih
kecik hati
tau x??
klu aku jd gf kau,.cnfirm aku bunuh ko
ko tau x???
klu dah kwn lg lg penting
knpe duk berkapel jgk??
betol x..
aku sakit hati giler2 babi la kt ko hafiz
aku tau la dulu aku kapel ngn wan
aku ade publish kt fb
wt relationship ngn dia
tp atlest aku x sorok kapel aku
xde bercenta senyap2
aku jge hati dia,.aku hargai dia
sebgai kekasih aku
xde ngaku single kt org len
klu dah ditakdirkn aku xde jodoh ngn wan
so,.putus la jwbnyer
nk malu ape??
takot org ckp bukn2??
pikir negatif??
xpe la
atlest aku pernh berusaha tuk cari jodoh aku
aku x cm ko la,.duk bercenta senyp2
xreti nk jge perasaan org
duk pikir perasaan ko n kwn2 kesayangn ko je tuh
aku nih bukn nk belah sape2 or pape je la
aku anggap kak zura tuh cm kakak aku sendiri dah
kak pon slalu je story mory ngn aku
xkesah la kesah gembira ke,sedey kew
gosip terhangt ke
semuanyerr..
dah mls nk pikir psl nih,.wat semak kepale je
pape pon,.aku memg x puas hati ngn ko la hafiz!!!


siang td aku tertgk pic yg bru diupload oleh seorg pompuan
yg aku add fb dia sebb dia ade folow blog aku nih
tibe2 aku teringt kt wan!!
pic tuh kt tmpt aku ngn wan date dulu
kt taman botani kt melaka
ermm..sedey sgt2 tau x
aku tibe2 teringt kt dia
skrg nih,.alhamdulillah
aku dah blh lupekn dia slow2
dah x cm dulu
tiap2 ari aku rindukn dia
tiap2 aku menangis sebb terlalu rindukn dia
tp skrg nih xde sgt da
mybe sebb aku berusaha tuk lupekn dia
aku usaha dgn aku berkwn rapat ngn seseorg 
seseorg len yg aku anggp kwn buat mse nih
tp x tau la suatu ari nnti,.aku x ckp aku nk kapel or pape
sebb aku selesa single cmni skrg,.
single,.tp mesra ngn org..
bukn aku nih plygirl
tp aku try nk lupekn kesah silam aku
so,.aku sibukkn diri ngn study aku
dan aku berkwn ngn ramai lelaki
tp xde rmai pon,.saje je ckp rmai
huhuuhhu...
ape khabr dia skrg nih kan???
mesti seht2 je,.n bhgia jgk
aku sakit hati sgt ngn hafiz sebb dia perli 
dia perli aku yg dulu duk bercenta ngn wan
bgai nk rak,.tp last2 putus,.habuk pon xde
haishh..sakit hati sgt
biler teringt semua tuh
pape pon
kesah lame aku biarkn berlalu
insyaallah
suatu ari nnti,.bile aku dah bersedia
aku akn jumpe jodoh aku
aku doakn jodoh kak zura jgk akn tibe
nk bhgia!!!!
cam org len jgk!!!!


lg 2 minggu nk final
adoii
aku x insaf2 lg
asyik nk tido je
letih la,..keje byk,.kelas smpai petg
memg letih giler babi la
tuh yg kuat tido je
nih,pas nih nk p wat keje lak
insyaallah
mintk siap,.sebb esok pg kelas far
takot kene diri lme2 lg
dah ler aku yg last duduk sebb x blh nk jwb
soalan yg aku buat buknnyer aku x blh jwb
ade je jwpn yg betol
tp jenis aku sush nk ckp,
nk bgtau jwpn aku,.takot salah
tuh yg last2 diri ler smpai madam suh duduk
sengal je
huhuhuuhh..
k la..
out la
mls da nk tulis pnjg lebar2

tp
da 1 lg nk ckp
td kt kolej
tgk member aku buke blog
blogger2 yg femes2 ler
cntik sgt blog dieorg
dieorg sume tuh suke snap pic
pkai selendang cntik2
pakaian pon kalah yuna
cntik je
sweet je
tuh yg femes je blog dieorg
tiber2 lak tgk blog aku nih
ermm
biase2 je,..xde benda interesting pon cm dieorg tuh
nk letak pic byk2,.
aku nih buruk je
tp manis ade la skit
huhuhhu..
sengal
perasan plak yerk!!
 k.
out
salam u all
thnk la yerk ade yg nk bce blog nih
ade jgk la yg like blog nih
cm x layak je kan
daaaa
(^___^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...