Blogger Layouts

Thursday, February 10, 2011

update blog yg dah berdebu nih..

salam
dah lme xupdate blog..
dulu,rajin sgt nk story2 kt cni,.tp skrg nih,.enth la..xtau knpe,.tp slalu je buke blog nih
sebenrnyer byk story nk cite kt cni,.tp enth la
memg ENTAH LA aku nk ckp
xtau jawapan ye,knpe aku xtercite kt cni
byk benda yg berlaku dlm idup aku dlm mase 2bln nih,.xsmpai 2 bln lg,.skrg nih bru msuk bln ke 2
8.1.11 aku p jumpe wan kt melaka
sonok sgt,.bhgia sgt,.2minggu kemudian dia plak dtg kt cni,kl
sekejap sgt,.bape jam je,.dri pukul 12.30 pg smpai kul 5 pg
p jalan2 tgk wyg kt pavi,then p piknik beli mcd then mkn kt dpn klcc
ermm..lme2 plak,.dah xmesra cmtuh,.rsenyer dlm mse sekejap je,cam sume dah berubh
kesnyer 'cibuk,busy'
ermm..aku xkesah klu msj jrg pon,.then ckp tgh bz nih,ade keje,nnti msj blk
ok la,.aku paham,.tp kalu men senyp je seharian,then hari esok pon senyp,.
jadi,aku sakit hati sgt,.aku nih bukn nk mintk perhatian 24jam
atlest,nk tau jgk pape cite dri dia
tp silap aku jgk,.comparekn dia ngn ex aku dlu
tuh yg lg dia hangen..erm..mmg silap aku
gaduh,gaduh,.tiap2 ari,.dah letih sgt
last2,.mintk putus je,.tp byk kali bg peluang,nk create hubugn ni semula
tp mse cuti raye cine seminggu nih,.slow hbugn aku ngn dia ok
tp ok pon cmtuh la,sebb aku ngn dia x bape nk msj,n kol
tuh yg xjadi nk gaduh,sebb x berhbugn
so,.skrg nih bru la aku rjin skit nk msj n kol dia,.dia pon ok je,layan la jgk
cume blie aku kol,tye dia buat ape,.dia ckp xde wtpe pon,.xde keje lgsung arini
tibe2 aku jd sakit hati sgt2,.terase pon ade,.sebb ape??
sebb ngh xde keje pon dia xblh nk msj aku,or kol
x ingt aku kew??sush sgt ke nk msj aku tye tgh wtpe??
ermm..sendiri sakit hati je la,.xmampu nk buat ape2 da
skrg nih cpt je nk naek hangen,salah ckp skt,.nk mrh2 jew.
aku bile dah cmnie keadaannyer
memg xnk aku time dia dulu,lebih bek aku single je,.
tp single2 pon,rmai yg teman tp mesra,.lg senang
lg bhgia,.xde nk pk masalah enth pape nih
xpyh nk pk psl perasaan org,.jge perasaan sendiri je
aku nih,.cm tawar hati pon ade la jgk
tp xblh nk ckp cmtuh,sebb hubugn nih msih bru,.bru 2bulan lebih
tgk la cmner nnti,.klu ade jodoh,hubugn kami akn kekal,.
kalu x,.its ok,.terima je semua nih..
tp hakikatnyer,.aku memg sukr nk lepaskn dia cmtuh je
sebb ade la 1reason yg kukuh
tp enth la,.terserah pada takdir la
pape pon,.aku tetp sayang dia,.aku dah mula centakn dia,.
tsebut psl centa nih,.teringt dulu mse mula2 kami kapel
saat2 bhgia,.asyik je pkse aku suh jawap soalan dia
'awk centakn sy ke x?'
aku xtau knpe,bile dia tye cmtuh,.lidah aku kelu
aku memg xblh nk sebut yg aku centakn dia
mybe aku ade pendirian aku sendiri tentg centa nih
ni ha...teringt lg 1 benda
aku cuti rye cite,.aku ade tinggl kt umh sedare 2mlm
sduk sembg2 ngn sedare yg dah byk pengalmn 
duk la nasiht psl perhubngn antara dan wanita
bla..bla..bla..n blaa..
then ade la suke2 duk tgk garisan tapak tgn
tgk yg aku jgk,.then mak tie ckp 
aku nih byk madu or suami
mknenyer xkekal la
tuh saje ckp,.sebb dia pon xtau jgk 
ermm..takotnyer aku kalu betol2 cmtuh
yg rmai laki tuh best jgk,.hahha
tp yg rmai madu tuh yg lemoh je semangt aku
tp,.xnk rmai laki,aku nk bhgia setia ngn seorg suami je
ckup..tuh je yg aku nk.
skrg nih,hbugn aku ngn dia seperti biase,.
msj cmtu2 je,kol kejap2 cmtuh jgk
duk tye wtpe,.byk keje ke,pastu wtpe,.awk dh mkn ke?,awk ade mane tuh??
just it..msj pon dah xmcm dulu pon,.
xpe la..hati aku je tau cmner aku skrg nih.
dah bersyukur ngn ape yg ade
biar pon rase diri aku xde org nk ambik kesah pon
biar bosan mane pon aku skrg
aku tetp xkn cri yg len,selagi xdeclare putus la
aku xkn psg skendel len,.
bukn aku jenis cmtuh,.aku adalah seorg yg setia
klu kes nk tipu ke ape,.lantk la,.
ape org wt kt kite,.kite terima je,.insyaallah,.ade hikmah yg terbaek tuk kite suatu ari nnti
tuh je yg aku pegang skrg..
dah mls nk pk psl 'perhubgn' skrg nih..
aku bosan sgt skrg,.ngn masalah cmni,.
yg mengubt sakit aku skrg nih sebb adanyer kak zura n hafiz
skrg nih pon ngh duk komen2 giler2 ngn dieorg
sonok sgt,.hati nih bru de rase hapy n pk giler2 jgk
klu xde dieorg skrg nih,.xtau la ape nk jadi ngn idup aku hari2
blh naek gile kot,.melayan perasaan sorang2
hahahaha..
aku nih jenis sush nk berkwn ngn org yg baru
sush nk selesa,nk bergurau nk sporting2 cm dioerg nih
aku selesa sgt ngn dieorg
alhamdulillah..terima kaseh Allah,.sebb kurniakn teman disisi yg terbaek tuh aku
k la..xmo la merapu pnjg2 lg,.dah pent da aku taip nih
hope la xde org bce blog aku nih
sume nih just luahan ati aku je,.
byk benda lg nk cite,.tp tapis2 la..
ckup la ape yg da story kt cni
k..salam
hope ade dtg 1 sinar,yg buat aku hapy dan bhgia suatu ari nnti
insyaallah.
(^___^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...