Blogger Layouts

Sunday, February 6, 2011

Sayang dan centa yg pergi…

Sayang dan centa yg pergi…

Andai aku tahu begini keadaannya
Teguh aku dgn hati untuk sendiri
Sendiri dgn bayang2 yg setia menemani
Tiada sesal hadirmu ukiran dihati
Biar seketika bahagia menjenguh
Aknku simpan ia sebagai kenangan

Andai aku tahu cinta begini rasanya
Xkan aku sahut tangnmu terima janji bhgia
Indah sungguh saat itu
Terbang aku melingkar seluruh impian
Temani aku mendaki janji satu persatu
Namun tersungkur diantara perasaan dan keadaan

Jika tiada hati dlm jiwamu
Jangan menduga aku begini
Tangis menyembunyi tanpa lihatmu
Kini dibiar kering sendiri

Andai begini tingkahmu pada aku
Xkan aku mungkir niatku untuk sendiri
Namun akn tetap aku kenang saat indah dulu
Caramu,.hatimu..masamu,..semua tuk aku
Tp kini semua menjadi ungkitan

Ingin aku terbang dilangit
Menjerit menyatakan aku terlalu sayangkn mu
Biar seluruh dunia tahu betapa bermkna diriku bg aku
Tp itu semua pendam dihati senyp dan sepi
Semuanyer kerna sikapmu terhadapku kini
Syg dan centa berlalu pergi detik demi detik
Adakah perlu diteruskn perasaan ini antara kita



Pergilah biar tnpa kerelaan
Andai ini yg terbaik
Apa guna terikat jika tiada talinya
Apa guna pokoknyer jika tiada teduhnya
Apa guna teruskn jika tiada penghujungnya
Tiada impian lg kini
Masa terus berlalu pergi
Hari ke hari
Masih sendri
Andai dirimu tahu suratan hati ini
Inginku nyatakan
Betapa aku impikn saat tika dulu
Diari gembiraku,.penuh bhgia tercipta
Kini simpn berdebu jauh dipenglihatan
Tiada lg catatannya…



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...