Blogger Layouts

Sunday, February 13, 2011

pagi isnin dihari kekasih

salam
samat pagi centa
kirenyer awl jgk la aku bgun pg nih
sebb ape??
sebb dah xtahan nk kencing
hahahahaha

mula2 nk cite psl yg smalam punyer
kan kelmarin aku post aku bengang giler
siap maki hamun lg sidia
ermm..rase bersalah pon ade
tp dah sakit hati sgt
padam la muke
bile duk bincg nk selesaikn sengketa 
cewahhh,ayt terbaek...hahahaa
blh plak la sidia letak kol
haaa,.ambik kau,.
blh la sebijik dri aku kt fb
mjur la dia tuh deactive fb dia
tp kadang2 pon dia usha jgk fb aku nih
nk jgk tgk aku wtpe kt fb tuh
duk melayan laki len ke
smalm,.
1ari,aku baek je ngn dia
yela,.pg dlm pukul 11 lbh dia msj yg dia dah smpai kl
then dia kuar jalan2 kt kl nih ngn ank sedare kesaygn dia
rajin plak dia kol dia ade kt pavi la,kt ts la,.kt cosmo world la
aku jd sakit hati giler,.tp aku tahan je la
dah dekt sgt tmpt dia jalan2 kt umh aku nih
dah la nk p jauh mlm tuh
aku biar je,aku xckp pon aku nk jumpe sgt dia
biar dia la,.klu dia nk jumpe aku,dia dtg sendiri,xperlu nk suruh
last2 xtahan,aku ckp jgk,xnk mai jumpe aku kew??
dia ckp xsmpt la,..erm,,,biar je la..
has plak ckp kt aku,klu dia jd aku
dia dah majuk da,
aku plak balas pe dia ckp tuh
klu dia jd aku,xsmpai sebuln dah clash
sebb dia nih xsuke manjekn gf dia
then berlalu la cmtuh je dgn hati yg biase2 je,tp agk bersedey la skit
cehhh..xde mknenyer la..
ptg tuh,.aku nk p swim,.kelmarin pon dah p
tp,ujan,.then smalm p lg,.tp rmai plak org laki kt swiming pool tuh
blk umh dgn perasaan hampa
aku dah lme sgt x swim biar pon x bape nk pndai swim
time nk p pasar malm lak,.ujan lebt giler
menjadi la aku,yaya n has jd minah payung yg kaler2
cumel
hahahhaaa..

then nk smpai umh lepas beli kepak aym madu bakar n bihun sup yg pedas berasap panas
sedap2...hingga mengjilat jari...


kak zura anto msj,dia deactive fb dia kejap
aku pon reply la msj kt dia,knpe lak n bla2
aku pon terpikir lak
aku nk forward msj yg aku nk anto ke kak zura kt sidia jgk
tp aku tukr ngn panggiln 'sayang'
kononnye2 tersalah send,.
dah lme x buat hal,.saje nk tgk reaksi dia ngn msj cmtuh
dia reply,.ape sume msj tuh
ade jntn len ke ape la lg dia msj
hahahhaha..
aku suke sgt reaksi dia tuh
aku memg sengaje,,
tp aku pon bls blk msj tuh
aku ckp yg dia xperlu risau la psl aku ade laki len ke x
aku adalah seorg yg setia,.aku sayng dia sorang jew,,
sweet kan??
dan2 plak aku ckp tersalah send,sebenrnyer nk text ke kak zura
kelakar kan aku???
wt benda pelek2 je...hahaha..lantak la..ade aku kesah kew?
smalm berlaku ngn perasaan yg hapy sebb hbugn aku ngn dia smalm ok jew
sonok,.n bhgia,.biarpon dah maki hamun dia kelmarin..
hahahaaha..
hope,.perjalanan dia kt sane selamat dan menyeronokkn dia
dia ade bgtau aku aritu,.dia nk belikn aku 1 baju style bju kelawar
tp bju tuh xde la kembg sgt cm bju kelawar kt lengn tuh
aku nk,.tp xnk la menyusahkn dia
tgk la cmner nnti,.klu ade beli,dia bg la nnti
klu x bg,.xbeli,.xde ingt pon kt aku la tuh
biar je la...aku ngn dia skrg nih dah suam2 kuku je skrg nih
hope la biarpon cmni,tp kami stay lg together,.

k la..out lu
nk mandi,.nk siap2
dah lewat nih,.nk p kolej..
salam 
(^___^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...