Blogger Layouts

Sunday, February 13, 2011

nk story mory tentang life aku


Aku adalah aku..orang cakap aku nih keras hati,.aku rase pon mcm tu..tp ade aku kesah kew??? Aku dah ckp,aku nih keras hati
Orang ckp aku nih nmpk jew garang,n tegas,..tp dalam hati ade taman..hehehehe
Ape kate hati aku????
Sebenarnyer,.hati aku nih kosong jew..klu berade lm suasane ceria,hati aku gembire,.klu lm suasana sedey,.hati aku akn sedey..so,.hati aku ikot suasana la..rse2 korang paham x ape yg aku ckp nihh????huhuhu
Ade aku kesah kew korang paham ke x..


Ape yg aku suke???
Ape yg korang tau ape yg aku pling suke??? Or sekadar suke bese2 jew???..ermmm…1stly,..aku nk ckp psl makann,.aku suke sgt mknn tuhh ade unsur pedas..lg pedas,.lg umphh,..lg best..wahhhmemg akn abis berpinggn2 la wehh..1 lg,.aku suke masam..ermm..jeruk,asm masin..ermm..klu mknn tuh dihidang secare panas,..aku suke ye betol2 panas,.klu sejuk,..xsuke sgt..so,.mknenyer,aku sume telan mknn jenis pape pon,..aslkn mempunyai ciri2 d atas...klu bab minumn plak,.aku lg xkesah..aslkn leh ilangkn dahaga..its ok..dah memg funtion ye  kann..bab warna plak..aku suke kaler merah n biru..tp aku suke gak kaler ijau n purple..tp pilihn aku hitam,..klu ade mse terluang,.aku prefer tuk tido,makan,.tgk tv..n bersenang2..so,.aku xkn wt sesuatu yg blh menyusahkn diri aku sendiri,.ermm..tp sejk blajo nihh,.aku mne ade tgk tv,.bentuk tv pon aku x bape ingt dahhh..percaye x????xpyh percaya,.aku tipu jeww..hehehe
aku suke jalan2,.tp care aku jalan2,.aku x menghabiskn duit,.just suke cuci2 mate je..tp klu bab mkn,.ape aku suke,aku akn beli,xkn pk 2kali dah..aku nih kedekut skit bab nk menghabiskn duit,.cm bab  pakaian,.klu bab kasut lak,.aku pling byk ade 2pasang wedges je,.skrg nih aku 1 je,.nih pon bru beli sebb 2 kasut lame aku dah innalillah,.klu x,.xdenyer aku nk beli.so,.kpd bf aku,bakal suami aku,.dun wori la klu time nk shoping ke ape,.sebb aku xkn habiskn duit tuk aku sendiri,.brg make up aku pon yg bese2 je,.tp cntik..hahaa.aku bukn jenis pisau ckur laki.
Ermm…ape yg aku x suke plak????
Aku pling benci….ermm..entah leraku pon xbape sure sgt laa..tp aku xsuke menyusahkn diri sendiri n org laen..aku nih jenis keras hati.so,.klu ade org wt jahat ngn aku skali,.smpai bile aku xkn berbaek ngn org tuhh..aku xkn tegur ye n anggp ye xpenh wujud pon lm idup aku,..aku jenis setia pd satu2 bende or org la skali..dah klu rse seng n selese ngn sesuatu tuhh,.xkn aku nk try laen kan??tol x???..aku benci smoker!!!!!sesak nafas aku dohhhhklu org yg aku knl smoking depn aku,.memg xteragak2 ler aku nk sound tepek kt dieorg..lg,.ape ek..ermm..aku xsuke tunggu org n xsuke ditunggu org,.klu blh,.klu dah jnji tuhh,.kne ikot janji org cine..aku nihh,.mulut memg blh than,org yg betol2 knl aku bru paham aku.,kdg2 aku xmrh pon member2 aku ckp aku marah,.coz nada suare aku nih kuat n tegas,.sound mcm ngh marah jew.bab nk sound org pon,.memg best ar..memg kne teruk ar,.tp xde lah sampai nk bunuh diri kannaku nih jenis xsuke gaduh men sakit2 nih,.jenis aku,klu marah,suke pendam,.tp aku nih berdendam,ngn dendam tuhh,.org tuhh akn sakit ngn sesendirinyer secare sikit2,.so,.mknernyer,.adelah pape yg aku wt kt ye tuhh..tp,..pape pon,..dlm hati,.ade taman,..bab kate sabrina..hehehhe..aku 1st time tau,.dgr org komen aku mcm tuhh..so,.berwaspada la kpd org yg nk buat hal ngn aku.hehehe..tp jgn takot,.aku nih baek sebenrnyer,.aku sporting la jgk.=)
bile aku dah meningkat dewasa,.tp si stage remaja lg la,.byk benda berlaku dlm idup aku,.lg2 la dlm soal hati nih
pape pon,.aku x pernh menyesal ngn semua ape yg berlaku,
aku anggap semua tuh adalah 1 pengalamn untuk aku..
skrg nih,.duk berangan cmner la plak life aku dalam 2,3,4,5,6,7,8,9,or 10 tahun akan dtg yerk..








hope la,.semuanyer membhgiakn aku.=)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...