Blogger Layouts

Thursday, December 2, 2010

heart...

salam
xtau nk mula cmner
erm...
knpe semua nih blh berlaku hari ini????
sim kad aku dah x blh pkai
sebb ape yg iz nk buat line ngn aku dulu dah jadi
so,kne tukr sim kad la
kalu betol2 aku nk teruskn aku kne cari dia
tp,knpe sejak aku relationship ngn wan trus aku nk tukr no??
sebb aku betol2 xnk iz cari aku lg
aku hargai iz yg pertma dlm idup aku
tu jew...
plezzzz....
ridzuan,..sy syg awk,.sy nk mula rse centa awk yg awk rse dri sy
plezz yakin ngn sy
awk pk iz sengaje buat sume nih
sy x tau nk ckp cmner,.
mybe itu betol,n mybe tu sume kebetulan
sumpah,.sy memg dah x cntct dia dah
dia pon dah seyp cmtuh je dri sy
sy x pernh mencari dia
dia je yg bile dia rse perlu,dia cri sy
sy nk jujur semua ngn awk psl ex sy
slow2..
dan sy nk awk bce dulu semua ape yg sy tulis kt blog sy nih,dan jge blog lme sy
nk awk paham hati sy cmner dulu skit2
tp,.
demi ALLAH
sy dah x perlukn dia dlm idup sy
sy syg dia just menghargai dia yg pertama dlm idup sy
itu sahaja...
dan skrg nih sy nk awk,sy perlu awk dlm idup sy
sy nk rse centa awk
awk yg pertama yg mintk izin sy tuk menyayangi sy
mencentai sy,.menjage sy
sy nk semua tuh dri jodoh sy,..dri awk
sy yakin awk jodoh sy
awk hadir dlm idup sy,.laen sgt dri laki2 yg pernh sy jumpe seblom nih
sy rse bgia bile awk hadir dlm idup sy
yg tuh sy tunggu selama nih
awk yg betol2 sy nmpk ikhlas tuk serius ngn sy
bru td,awk ckp awk nk msuk ming sy sem terakhir sy
walaupon tuh lmbt lg,tp sy x sabar nk tunggu saat tuh
biar pon sy takot sgt dlm jngke mase tuk ke saat yg semestinyer bhgia buat sy
msti byk sgt pancaroba yg msti kite hadapi nnti
msti ade je salah paham,.mungkin ade terase hati
sy tkot,nnti kite x blh nk handle,.then terputus cmtuh hbugn kite nih
sy xnk semua tuh..
dah ckup sekali dulu,.ckup...sy nk awk dlm idup sy,smpai akhir nafas sy
sy dah x perlukn sape2
sy dah jumpe awk,.sy dah rse xnk lyn sape2 dah
dulu,bile status single,memg ade jgk sy lyn
skrg,sy dah xnk,..sy nk lyn awk je,.sy nk mnje2 ngn awk je
sy nk gaduh2 ngn awk,.sy nk majuk ngn awk,sy nk ketawa ngn awk
sy nk nanges ngn awk..sy nk semua...
blh x awk???
awk dah x perlu la nk risau lg,pape hal pon
dm hati sy ade awk je..sy dah buang semua yg x penting
sy nk serius,..dah xnk maen2..
sy syg awk,..dan sy mula nk mencentai awk
hope awk tunggu lafaz sy tuh k.
1 day..akn tetp tiba..
syg awk ridzuan..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...