Blogger Layouts

Tuesday, November 30, 2010

somethin i called jodoh

salam
mlm nih len sgt aku rse
xtau nk ckp cmner,tp aku try k
dulu,..aku sentiasa berdoa,mintk aku ditemukn jodoh
aku x mintk yg sempurna,..tp yg blh take care aku
syg aku,centa aku,...semua la..
smalm aku x tau knpe,..aku rindu sgt ngn iz,mybe perasaan yg terakhir tuk dia
aku menangis,..tp air mata aku disapu ngn panggiln seorg kwn
30.11 nih besday dia,dpt call free,dia kol la aku
aku sonok bual ngn dia smpai kesedihn aku terubt
sejak dua menjak nih
aku teringin sgt nk pkai sebentuk cincin
dan smalam mak bg sebentuk kt aku
aku pkai kt jari manis tgn kanan aku nih
aku tgk manis je jari aku
mungkin 1 petnde,xtau la
dunia fb nih mcm2 ragam
rmai kenaln baru aku,aku tau ade org yg ajk aku kapel
mybe just nk maen2,tuk ilangkn bosan
mybe ade yg betol2 briya nk aku jd kapel dia
bile tau aku single
but,..semua tuh,aku xde pape perasaan
hati aku kosong,lgsung x bermint
tp,.mybe care dia yg laen sgt luah isi hati dia kt aku
cm buat aku yakin
n...
mlm nih lg buat aku mengalirkn air mata
mungkin jodoh aku dah smpai
dgn ape yg dia ungkp,.luah 
tu la yg aku impi selama nih
aku bukn mencari bf,kapel,kekasih
tp aku mencari seorg temn idup,..seorg suami
dan dia yg mengatakn semua yg aku impi,semua yg aku tunggu
semua yg aku cari
tp aku takot,...aku takot kecewa lg
aku takot kalu ape yg aku harap,...akn ilang lg dri idup aku
mcm mne aku syg iz,org yg pertama dlm idup aku
tp akhirnyer x kekal,...dan aku percaya bukn jodohku
dan aku x tau knpe,aku yakin dgn dia,..
isma ridzuan amani
selepas dia luahkn kata hati dia
aku still lg x percaya ngn ape yg bru berlaku td
dan aku sendiri x terkata2...
insyaallah,ngn izin ALLAH
jika dia untukku,ALLAH akn tunjuk jalannya
ALLAH akn kekalkn hbugn aku dan dia
honestly,..
aku tidak lgsung knl dia
aku x tau pape pon pasal dia
tp,....
xtau la....
to isma ridzuan amani
sy ikhlas terima syg awk tuk sy
sy nk awk tunaikn semua jnji2 awk tuh
sy nk awk kol sy ari2,..bile sy bgun tido,bile sy nk tido
klu miss,.siap awk...
sy nk knl awk,..
dan sy nk awk knl sy
semuanyerrrrr.....
sebnrnyer byk terbuku dihati sy,..
tp,..sy cm x mampu nk luah
psl kisah idup sy yg lps
sy akn try slow2 cerita semua kt awk k
sy xnk awk kecewakn sy,..
dan sy percaya,..awk xkn buat cmtuh kt sy
jge kepercayaan sy....
k..
salam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...