Blogger Layouts

Tuesday, November 9, 2010

dunia fb

salam
pg td awl2 aku dah bgun
aku p temn zila p klinik
n aku pon arini jgk bru tau yg zila kne buang kolej
dah lepas paper
dah asyik ponteng je
blajo pon x tentu
xpela..bukn rezeki dia
pas p klinik,p brekfast
awl2 pg dah mkn nasi
huhuh..
bukn ape,aku mls da nk kuar p mkn tgh ari nnti
ptg nih plak pesan bubur mcd
ni alkisah pg td
aku on9 fb je
then duk syok2 on9
chating2,ade la seorg makhluk nih
nama dia wawa arbain bg salam kt chat box
sebelom nih xde pernh nk cht2 ngn aku
aku pon jawab la ngn ramah
cm bese la,ngn org2 len jgk
mula2 cm bese la
tye aku study mne,umo bape n ape2 la lg
then dia mintk nk tye blh
aku jwb je la,blh aje
dia tye klu awk,awk mrh x bf awk ade affair ngn pompuan len??
aku ckp la,sape la x mrh
then mintk nk tye lg
nk tau ape dia tye??
dia tye lg knl x profesor hensem berjaya
tp,tuh yg name bru la
pompuan tuh ade sebut nme fb yg lme
then dia bgtau yg dia tuh tung boy tuh
adoii
xpasal2 aku kne spotcek ngn tung org
dia ckp,dia ade bce kt wall ain(member kolej)
boy tuh pon ade add ain jgk
aku duk komen2 ngn ain,.boy tuh ade menyibuk komen2 jgk
n ade la komen yg boy tuh ajak aku ngn ain kuar
nk blanje makn
aku saje2 ckp aku on jew
tp,ain tuh memg xnk lgsung
boy tuh ade jgk cht2 ngn aku
dia betol2 beriya nk ajk aku ngn ain kuar mkn
tp,memg xkn la
lg2 la aku dah tau dia tuh tung org
nk cari nahas kew kaco tunang org??
then,pompuan tuh ade la luah isi hati dia skit2 psl tunang dia tuh
cm sial je kn klu ade tunang cmtuh
dah ler nk kawen dlm mse terdekt nih
ade jugk pesen cmnih kt fb
fb nih ade yg baeknyer,dan ade yg buruknyer
tp semuanyer ats diri msing2,niat msing2
kesian pulak aku dgr kes pompuan nih,ade tunang yg gatal
dan aku memg dah mintk maaf awl2,lgpon aku xde lyn sgt pon
just komen2 kt wall n cht,just it
aku x berani nk lebih2,ngn sape2 pon
aku takot kne tipu,jiwa sakit
ckup la skali dulu
kt fb nih,dah byk aku tgk realiti kehidupn budk2 fb nih
mcm2 ragam,perangai budak2 fb
ape yg baek,aku ambik sebgai pedoman
ape yg buruk aku ambik sebgai iktibar
klu bab hbugnn hati dan perasaan nih
aku dah jauhkn diri
aku xnk permainkn hati org
dan aku pon jauhkn diri dri dipermainkn org
dan aku pernh janji ngn idup aku
aku xkn jadi org ketiga
aku xkn jd penyebb runtuhnyer hbungn seseorg
aku xkn rampas hak org
biar pon aku pernh rse sakit hak aku dirmpas
pernh sakit org msuk cmpur hbugn aku
tp,.biar la..aku dah redha
aku anggp dia bukn jodoh aku
biar pon dia yg pertama dan tidak yg terakhir
bile dah jd cmni,
aku dah lebih berhati2 nk berkwn
nk melukn hati sape2,dan aku pon nk jage hati aku
aku dah xnk rase sakit da
fb nih byk betol memorinyer
memori yg manis,dan ade jgk pahitnyer
semua aku dah lalui
ade yg mengikat tali persahabatan,dan hbugn centa,saudara
dan fb jgk la yg membuatkn hbugn tuh musnah,penyebb kecurangn,
berlakunyer salah paham dan pergaduhnn
semuanyerrrrr
tp
pape pon
aku adalah kaki facebook
xde sape2 blh mrh,halang aku
hohohhohoho
selagi suami aku xsuh aku delete fb
selagi tuh la aku akn layan fb
dulu fb aku gune name Aku Zulaikha
then yg terbaru Centa Zulaikha
aku senang ngn kehidupn fb aku
peace no war!!!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...