Blogger Layouts

Wednesday, August 31, 2011

aku raye wehhhhh!!!!

selamat, selamat hari raye..
aku ucapkan tuk semua yg melawat..
pastikn mate korang pkai spek k
cnfirm mate korang sakit tgk pic2 aku kt bwh nih..hehehehe...
just nk share yg hari raye pertama je..
sebb raye kedua aku x kuar beraya pon
aku bgun tido td tgh ari,.petg bru mndi
hahahaha..
teruk kan aku..
arhh..lantak la..asal aku bhgia di hari raye nih..
















ni lak pic mate aku di pagi 1 syawal..
memg gempak la..
cm pontianak...
merah giler2,..mybe dlm picc nih x bape nk nmpk,
tp hakikatnyer..
aku pon seram tgk mate aku sendiri..
sesuai sgt la mate aku ngn baju raye aku..
heheh..
tp,..pape pon,.alhamdulillah,..tgh ari tuh,.aku dpt rase yg mate aku dh ok skit
dh x sakit sgt,..arini pon mate aku mkin pulih...
yahooooo!!!..bestnyerrrr....




buruk kan!!..
lantak la..asl aku blh beraye jgk..
heheh...
arini mlm raye kedua..
ni tgh tunggu saudara2 aku mai tido umh mlm nih..
memg riuh la mlm nih ngn esok..
bukn slalu,.setahun sekali kan...
x sabar nk tunggu dieorg..
hehehhe...

k la..nnti esok,luse punyer pic aku akn upload lg..
bese la..klu org jenis suke bergmbr,.
memg penuh memory kad la kan..
biar x lawo pon,..
lntk aku la,..ni blog aku bai...
klu x suke,.sile blaaa dri blog aku..
sekian terima kaseh je la..
hahaa..

k.salam..
samat malam
samat berhari raye..















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...