Blogger Layouts

Sunday, May 15, 2011

pengalaman bekerja

salam
penat..tired..
konon la kan...
hehe..
pengalamn bekerja msuk hari ni,hari ke-2..
best la jgk
walaupon aku x mint bidang yg aku sedang blajo nih
tp,bile keje,duk nk buat profit n loss,.balance sheet,buat account tuk pelanggn
wt account pelanggan tuk isi borang lembaga hasil dlm negeri lg
nk kene check 1,1 angka
yg bestnyer,wt balance sheet td,balance la plak 2,2nyer,..puas hati rsenyer..sonok
aku jadi 'ralik' (syok) smpai x sedar mase cpt je berlalu
yg tuh la yg rase mase kejp je dah nk blk da
ok la..arini aku x ngntok sgt,.
smalm menguap2 je mulot aku nih..heheh
almaklum la kan,.sebelom nih memboncetkn perot je kejenyer
kali nih,ckup 6bln la aku keje
bgun awl pg,blk petg
mak aku beli motor baru,minggu dpn dgr cite bru nk smpai
ermm..ari2 merempit ler aku...
ok la tuh....
dulu time skolah merempit moskito ngn pakai bju biru,beg putih 
skrg nih merempit ngn bju kurung,..motornyer,dgr cite motor legend kaler biru
ok ler tuh dri xde motor lgsung,(merengek ngn mak nk motor skuter,tp xdpt)
ahhhaahaahha...demand lebih,...
yela..nk nek moskito,moskito pon dah tua,xlarat nk jalan jauh
tmpt praktikal aku tuh namanyer:
WY & ASSOCIATES 
dekt2 ngn PLAZA PERDANA n BSN
agak2 sape knl tmpt tuh,
mohhh la kite lunch same2..
hehehe..
haaa..kononyer letih ler keje 1st time smalm
aku tido kul bape??kul 8.30 mlm aku dah tido tau
bapak awl giler,.dah bape taun x tido awl cmtuh
cm org tua lak tido awl nih...

k.la...mls dah nk tulis..
nnti2 lg la aku cite2 k..
sebnrnyer ade byk pic nk upload,
pic2 time aku ngn 2org kwn dri kelntan dtg,
dieorg kwn kolej aku
knl2 tganu...=)
nnti2 tunggu rjin ler..
k..salam..
muahhhh3xxx....





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...