Blogger Layouts

Thursday, May 19, 2011

motocar angan2ku...


atas ni kete2 idaman aku....
smart x???
hehehe..
mula2,dulu2 aku mint giler ngn honda jazz,.berangan nk jazz merah nnti bile dah besau
then,lme2,design kete yg bru,cntik pon bertmbh2
aku mint ngn kete suzuki swift,..aishh....
memg cntik giler la..
td p kt proton,nk beli saga baru
bukn tuk family aku,.tp mak aku n mak mah ngh tlong nk beli kete tuk pak cik aku
bukn kiteorg yg byr,tlog crikn kete je...
then,mak aku plak melawak ngn aku
'kak long,pilih la nk kete yg mane 1'-smbil menunjuk jarinyer ke kete2 display
yg ade dlm kedai tuh..
geram betol aku tgk satria neo kaler putih tuh,siap ngn sport rim lg
memg gempk ler klu aku pkai...
dan...
tibe2 teringt ape yg ayh aku jnjikn
nnti aku dh keje,..aku nk beli kete,.ayh akn byr deposit tuk aku
huhhu..best kan???....
n...lg la x sabar aku nk abis study,nk keje.....then....beli kete...
n..aku pikir nk pkai swift kaler putih...
tp kan..honda civic pon cntik gak.....harga pon cntik jgk kan...
ermm..tgk la rezeki cmner nnti,..ade rezeki lebih,.insyaallah..
 yg arini cm best je...
aku keje sekerat hari je..kul 9 smpai kul 1
dah arini kejp je keje,.aku pon bwk je la kete ke tmpt keje
ngn pkai bju kebaye dgn seluar,smbil bwk kete ayh aku,
kete naza citra je jika nk dibndingkn kete2 ayh korang kan
perghhhhh....
cm org bekerjaya je..cm org2 besar je..cm org2 kaye pon ade jgk
.hahaha,...sengal je kan....
ngn handbag LV aku lg..ngn wedges tinggi lg...
best jgk berperasaann dan berperwatakan cmtuh,..cm org dah matang je..
ermm...x sabar nk tempoh alam pekerjaan
blh pegang duit sendiri,blh gune kete sendiri...
bestnyerrrrrrrrrr.....
insyaallah...ade rezeki,..ade la...
doakn aku yerk....





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...