Blogger Layouts

Thursday, March 3, 2011

cerita aku

salam
dah lme x update blog
aku byk je nk story mory,tp malas
ermm..
skrg dah pukul 7ptg
aku wt 6 essey law dri pukul 2 smpai 6
siap!!!
penat sgt,..tgn dah lonlai dah nih
tp duk rajin menaip kt fesbuk n blog nih jgk
huhuhu..

smalam aku kuar ngn seorg lelaki
tuh pon dekt umh nih je,kt medan
budak fesbuk,.name dia tettttt
tp,aku bile jumpe dia,aku jadi x suke la
seram je aku jumpe dia,borak2 ngn dia
memg x selesa,xsame ngn seseorg dulu,yg pernh aku syg
cewahhh..
so,.dah xbermint nk berkwn,.mintk maaf,.
bukn aku jenis memilih,mybe bru 1st jumpe
keserasian tuh memg la xde lg kan
tp,.enth ler,..aku rase dia pon cam terasa jgk ngn aku
xpe la,.dah lumrh idup,.
mybe dia dah jd len bile dulu borak2 kt fon aku ckp
cam nk xnk je ape status aku skrg
cm men2 je,..kejap ckp single,kejap ckp double
last2,jumpe smalm,aku trus ckp aku dah ade bf
sebb aku xnk dia menaruh harapan kt aku
sebb aku tau,dia nk jumpe sgt aku,sebb dia memg niat nk tekel aku
ermmm..xpe la..
xtau la,cmner aku ngn dia kt fb,.
stakat hari ni,xde msj or kol pon
smalm bukn men lg duk kol n msj
huhuuh..aku pon rase selamat je dia x msj n kol aku
mybe dia dah stop nk tekel,..
alhamdulillah,.memahami
jahatnyerrr akuuuu
xpe la..lupekn sejenak

asl la aku nih tiap2 ari rindukn dia???
betol la,.selagi ade perasaan syg tuh
selagi tuh la ade rasa rindu
kan???
walaupon dia dah buang relationship aku ngn dia
tp dia x remove frend aku
mybe dia still lg nk tau aktiviti aku tiap2 ari kt fb tuh
yela,.smalm n arini dia post video kt wall aku
ade jgk komen2 kt wall aku
sonok sgt,..atlest dia msih nk tau ape aku buat
tp sedey la,.dia x bg adiah tuk besday aku pon
=(
xpe la,.memg x patot pon klu dia nk bg
aku bukan apa2 lg bg dia kan??
aku ok je,cam bese,.
yela,.tiap2 ari aku cibuk
bayak benda nk kena siapkn ngn test lg
atlest sume nih buat aku ilang kerinduan kt dia
mesti dia dah bhgia skrg nih tanpa aku
yela,.dulu ngn aku ayik sakit hati je,sakit pale duk mikir pasl perangai aku nih
memg aku bermasalah,bermasalah bile dia lgsung x ambik berat psl aku
tiap2 ari bile aku bangun tido n sebelom aku nk msuk tido
mesti aku teringt kat dia
aku sedey la skit bile aku msj,aku tye dia,dh hapy ke skrg???
tp dia jawab 'xhapy tnpa awk'
sungguh terharu,.mcm nk ckp je,sy nk kembali ngn awk
xpe la,..tp aku jujur ngn dia,aku rindukn dia
ade plak dia tye,ape aku buat bile rindu kt dia
cm bese la,.aku klu rindukn dia aku akn menulis,akn jd novelis kejap
smpai hati dia gelakkn aku,ckp aku still lg x berubah
dah memg aku jenis cmni,.to sidia,.
sy dah byk sy menulis tentg awk,tentg sy,tentg kite
byk tau,.dah blh buat buku,buat novel
huhuhuhuhhu....
aku nk simpn je,.buat kenangn,selagi msih ade syg dan rindu nih
ceeeeehhhh..xleh blaaa

pape pon,.dun wory
i happy ngn life skrg nih
aku ok je,.idup pon cm bese je la ari2
tiap2 ari p  kolej,.ngn asignment yg byk
n ngn kuiz,test..
pastu duk melayan fesbuk ngn kwn2 alam maya yg setia menemani aku
cm kak zura,hafiz,amir,.jimmy,aqmal,mirza,wawai
n ade sahabat bru yg sengal cm doc kronik n awe bulat
sungguh menghiburkn hati
haaaa..bru je pas ngumpt nih ha psl dieorg
hahaahha
lawak je,.nih td ade no x knl kol aku
dia tye ade ke ni no 0129848907???
aku pon jawab la,.dah tye aku buat ape??
p la cek ape no ko tekan kt enset ko tuh???
ambik ko sebijikk...hahahahaa
then,pastu doc kronic kol pulak
adoii..dia ckp kesian awe bulat kne mrh td
upenyer kne mrh ngn aku td
mcm2 la dieorg nih,.gelak je aku ngn perangai bolok dierg nih
korang nk tau,dieorg nih anggota polis kt muar johor,tp doc tuh org ganu,berjiran ngn aku
c awe  tuh org kelantn
hohohoh...

aku ade keinginan nk tulis 1 cerita lengkap tentg life aku dri kecik smpai skrg
tp tunggu ade mse terluang la
aku akn tulis skit demi skit,.mybe lmbt lg la klu nk publish
klu la nk publsih..
dri zmn aku kanak2 riang dulu, kesah remaja di zmn skolah dulu
n kesah percentaan yg terkandas ditengh jalan
n penghujungnyer tiada lg,.xtau lg cmner


ya Allah,.
kuatnyer dugaanMu
adakah status semata2 or memg itu hakikatnyer????
xpe la..aku msti kuat semangt..
zulaikha mesti kuat yerk!!!!!!
knpe tibe2 sejuk je badan aku nih??
dahh..jgn nk mula yerk..jgn nk sedey2 yerk..
dah...dia bukn untukku..
dah tertulis,..dia bukn jodohku
so,.terima je la yerk..
zulaikha seorg yg tabah


k la..dah mls nk taip nih,.
byk benda nk kene buat
pape pon,.aku kene kuatkn hati
chaiyok zulaikha!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...