Blogger Layouts

Saturday, November 20, 2010

salam
samat pg u all
ermm
ade byk story,tp mls da nk tulis
just msukkn pic2 bru n lame
just it
rse cm mls da nk update blog,
tp aku nk jgk tulis somethin
yg x penting tuh aku buang jauh2,
yg agk penting tuh aku ambik serius skit
ermm..
pg td aku ade apprv seseorg nih
aku usha la fb dia
n dia relationship ngn azrai najib
nk tau lg x??
frend fb dia just 3 org je,aku,aman n azrai
aku tgk dia duk syg2,abg2,ngn aman
tp duk relationship ngn azrai
aku pon pelek la..
ishh takot aku weh..
sebb ape??
sebb aku duk msj2 ngn azrai kt frendster
azrai nih pegawai tentera kt kem 18ramd
memg mak ayh aku knl la,.
nk kate rpt,xjgk,.tp blh la
azrai nih tibe2 je baek2 ngn aku,msj fs aku
mujur gak aku ingt lg pasword fs
ermm...siap tye aku lg,nk jumpe dia x???
pelek kan..
huhuh
mak aku restu awl2 klu aku in relationship ngn azrai
yela,.pegawai tuhh...sape x nk kn??
aku pon xtau,kot2 dia nk dekt2 ngn aku
esok plak ade kenduri kawen t dlm kem
ade peluang la nk jumpe dia
n pegawai2 bujang yg len
tp,jenis aku nih,aku klu blh,aku xnk da ngn askr
aku dah bosan ngn askr,.
biar pon pegawai ke,co kew
klu blh,nk jgk org2 bese kt luar dri kem
tp,klu dah jodoh,xkemane pon ngn sape2 kannnn
tp,sebb sorang gurl add aku yg aku cite td yg relationship ngn azrai
aku jd mls da nk lyn,kn xpsl2 plak aku kne serang,.
bukn aku yg duk menggedik,tp dia yg duk msj2 aku,..
kannn....
ermmm...
k la..nk out la dulu
dah lewt sgt..
k..salam
muahh333xx skitttt
 love u all


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...