Blogger Layouts

Tuesday, November 16, 2010

salam
samat hari raye aidil adha yerk
skrg dah kul 1.35 am
esok pg awl2 dah nk kne blk kg
rse aji kt kg thun nih
dah lme x beraye kg
rye puase bru nih pon rye kt umh aku
ermm..rindu sgt kt arwah nenek
esok blk kg tnpa arwah
ermm...
alfatihah tuk arwah
aku sbnrnyer byk nk cite
dri aku blom blk ganu nih lg
yg last day aku ade lg kt umh sewa
last day,seblm nk exam last paper,maf
memg seronok duk borak2 ngn housemate
duk mengumpt psl sorang lgm meber umh tuh
yg memg buat mslh kt umh tuh
n ade buat 1 permainn
sape yg kne,kne jwb soaln yg sendiri kne jujur jwb
yg berkaitan ngn hal peribadi pon ade
tp kiteorg spoting
c zila ade tye aku soaln
aku nih msih ade dare x??
aku ckp la,alhamdullillah
aku still lg ade,then tye lg,abis tuh asl ade je gmbr yg seksi2
dlm fon aku
huhuuhuh..
aku ckp la,saje2,aku nih suke bergmbr
klu mood senget skit tuh
mcm2 pose aku buat
ade yg seksi2 jgk,tp enset aku,aku x tunjuk kt org
so,ape slhnyer kan...
then ade lg sorang mmber tye
tp iz,ape der ngn dia,still lg kapel ke ngn dia
ape status aku skrg,
aku kapel ngn sape
huhhuuu
aku ckp la ,aku single
tp byk kwn2 yg mesra2
just it,aku ckp,hati aku x terbuka nk kapel2 nih
ckup la aku pernh syg seseorg dulu
n aku cite la psl iz,psl perangai dia,psl idup dia,
semua ape yg aku x suke psl iz
sume member paham aku
pas exam maf,aku p kenduri kawen abg kpd member,member umh aku
agak2 paham x nih??
wt2 paham la yerk
mkn...perhhh...sedap..berselera aku
1st time kot p kenduri kawen org kl nihh
len skit,.tp aku x kesah,asl aku dpt mkn free,dah ok sgt
mlm,mak cek mri ambik aku,.smalm dia anto aku kt hentian putra nk blk ganu
pg td aku smpai
smpai je umh,.aku dp kol
kol dri no aku yg xknl
aku mula2 memg x perasan sape
then last2,aku cam suara tuh
iz yg kol,.ermm
aku bu perasan,setiap kali aku blk umh nih
kan aku slalu blk mlm,smpai ganu pg
dah smpai umh,nk msuk bilik,msti iz kol aku
biar pon iz xtau aku blk ganu pg td
pelek kan??
kononnyer rindu kt aku,.arhh...bla la ko iz
ckp dia perlukn aku tuk dia berubh
klu dah dri sendiri nk berubh,buat pe aku ade kt sisi dia
aku ade ckp,aku mybe blh time dia,klu dia dah berubh
tp,aku xpernh nk caye yg dia akn berubh
mne blh tinggl perangai dia cmtuh,.
mne blh dia nk setia ngn aku sorang je
tingglkn semua pompuan yg len,.bodoh sgt ke dia???
nk setia ngn aku sorang je??x blosan ke nk lyn aku sorang je??
msti la x blh nk ubh kan??
dah paham sgt da...
so,aku tetp ngn hati aku,aku memg xkn terima dia
biar pon ade ckp nk minang aku
bodoh je ayt dia,jgn main2 ngn kate2 klu just xde mkne,x blh nk kotakn
jgn la ckp nk suh aku cabar,klu niat betol2 nk minang,mai je umh
terima or x,len kire..
betol x??
dah la..mls nk pk..bodoh plak aku rse..
nih ha,.
psl bende len plak
aku ade komen kt status ahya
sedey je dia,aku tye knpe,ade gaduh ngn padli ke
then dia ckp,dah xde pape hbugn da
aku terkejut sgt,dah lme bercenta kot
dah 5 thun,dah la aku yg temukn dieorg time skolh dulu
then lm kete aku kol dia kejp 
tye knpe dieorg blh clash
last,ahya bg pasword fb dia,suh aku bce sendiri kt inbox msj dia
ape padli tulis tuk dia
ermmm
sedey sgt2,...
kerana mimpi,padli putuskn hbugn ngn ahya
aku pon rse takot,mybe tu petnde yg ahya bukn jodoh padli
aku nk cite pon x pndai
tp,ade la petunjuk yg suh padli berpisah ngn ahya
aku cht ngn ahya
aku suh dia tabah,berat ujian dia kali nihh
aku paham hati ahya
aku pon menangis td bce ape yg padli tulis kt ahya
hope la ahya kuatkn hati dia
tuk time semua dugaan centa mereka
aku nih yg x pernh merasa erti centa,aku tau ape tuh mksud centa
aku tau psl centa,aku percaya ngn centa
just,buat mse nih,Allah x bg lg aku merasai centa tuh
dan aku tetp redha,jodohku x smpai lg
aku pon tumpg hapy ngn kak zura n hafiz
aku tau kak hapy sgt dpt tau hafiz tuh centakn kak
ermm..
just aku je la,..enth bile la yerkkk...
psl padli ngn ahya,hope deorg kuat
aku kwn ngn dua,dua
tp bru nih padli cntct aku xde plak dia cte psl nih
xpe la,..aku tau jgk hati dia cmner
arhhh..
byk betol la dugaan Allah nih
just ats kite cmner care nk handle dugaan tuh
ade yg berjaya,dan ade jgk yg gagal
yg gagal tuh mkin jd sesat,mkin lg jauh ngn Allah
ermmm..
dah la..
aku letih sgt nih,ngntok sgttt
td kuar ngn family  p jln2
p mkn kt batu buruk
then p bandar,ade tmpt bru
cntik sgt,...kt waterfront
1family nek bot,.byr rm25
pusing 1 pulau duyong tuh
best jgk,tibe2 lak jd cm pelncong,.huhu..
adel a skit2 aku ambik pic kt tmpt td
nnti2 la aku upload
mls sgt skrg,pk nk tido jew..
k..out lu
salam
love u all
muaahhh3333xxx...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...