Blogger Layouts

Thursday, November 25, 2010

enth ler

salam
dri ptg lg aku duk on9
duk godek2 blog nih,tmbh n buang pape yg patot
ermmm..
mkin lme tgk,.blog nih cm dah bosan
tp aku suke,simple je,x sarat sgt
just last2 nih la nmk penuh skit ngn pic2 aku
xpe..tuk tontonn korang jgk


erm..
ari ape enth,2,3 ari lepas la,.
dia agk aku buat line ngn dia
x gune kredit da,enset pkai line
dia yg buatkn
mybe nih salah satu care dia usaha
nk aku dekt ngn dia
tp,..
aku niat just klu blh nk try ubh idup dia
tp,hati aku dah berubh
aku skrg nih rse dah xde syg kt dia
biar pon dulu,aku ckp,aku tetp akn syg dia smpai bile2
bile cmni,mungkin lg dekt aku nngn dia
aku takot,aku akn syg dia lg
ermm..aku xnk
aku dah rse memg x blh nk go on
tp,x mustahil seseorg tuh blh berubh klu ade bimbingn
enth la..xtau nk ckp da..
dia duk cbuk suh aku tukr,.
aku p jumpe jgk la dia bru nie..
kt bukit payong..
aku p dah lewt petg da
just mintk potostat ic je la
last aku nk blk tuh,dia nasiht aku trus blk umh
aku saje ckp yg aku ade date ngn org plak
dia tye sape,aku ckp la lelaki
aku sakit je gedik ckp cmtuh
padahal aku trus je blk umh
mlm tuh,kul bape enth,aku dh tido
dia kol,.tye aku blk umh trus x td
aku ckp,aku kuar jap,jumpe seseorg
cm aku ckp ptg time jumpe dia la
saje aku nk tgk reaksi dia
last2,dia mrh wooo
trus letk fon
hari seterusnyer,..n seterusnyer..
dia x cntct lgsung...
last2 pg td aku msj dia
dah ubh fikirn kew?dah xnk tukr pkai line ngn aku lg kew?
then bru td dia kol aku,.
gune no bru,dia ckp no untuk aku je..
yela tuh..
aku tye lg,skrg nih pkai bape simkad??
aku ckp la,aku nk dia jumpe aku,bwk semua simkd dia
aku nk patahkn semua simkd tuh
just gune simkd yg tuk ngn aku je n simkd tuk bisnes dia
tu salah satu aku nk ajar dia tuk jd setia..
korang mybe x paham,.tp aku ade sebb knpe aku buat cmtuh
biar aku sorang je yg paham
ngh duk syok2 sembg,ade org kol dia kt enset 1 lg
terpkse la putuskn talian ngn aku
entah sape la tuh
ermm..lntk la,aku mls da nk kesah psl idup dia
tp aku jgk x paham,,knpe aku ambik kptusn cmnie
aku nk menjauh ngn dia
tp bile dia pujuk aku,dia nk aku ade tuk bimbing idup dia
aku blh terima pulak
mybe aku terikt ngn jnji aku dulu
aku pernh jnji yg aku akn tetp dismping dia,sush seng dia
dan aku jgk usaha nk ubh sikp dia
insyaallah,.mudah2an berjaya la
tp,.bende dah habit nih,ssh skit nk ubh kan
psl personal dia,aku xnk msuk cmpur
psl hati dia ke,.aku usaha x terlekt blk ngn dia
aku nih,klu dah terluka,biar pon dah sembuh,tp tetp meninggalkn parut..
tetp jgk ade nmpk kesannyer...
tgk la cmner nnti,.
masa merubh segala-galanya..

pg td,duk cbuk2 kt kntin,aku tgk msj kt enset mak aku
n ade msj tuh yg....
erm...enth ler..
xnk la cite...tp 1 msj yg buat aku rse len mcm,
mcm2 aku pk yg bukn2
psl ayah aku...
bile aku bg kt mak aku msj tuh,trus dia ambik,n bce kt luar
aku dah blh paham msj tuh
tp aku buat bodoh jew..
sebb aku paham,aku xnk sape2 terluka,sedey,mrh or pape la
aku pon xnk peningkn pale aku,
dan aku buat bodoh jew...
tgk la cmner nnti
nk tgk jgk,lme mne dieorg nk simpn rhsia sume nih dri aku
biar pon aku dah tau,.
mybe anggpn aku ade yg salah,tp stakt nih,yg tuh la aku paham
aku xnk keruhkn keadaan,biar keadaan skrg,cmni jew..
korang klu bce,msti tertye2 kn??
tp xpe la...
xde pape pon..saje nk bg suspen..
huhhuhuhu...


aku ade buat tgged..dah lme da
tp skrg bru duk lyn kdg2
mkin rmai kenalan aku
lg meriah je bile aku on9
tp,dlm kemeriahn idup aku skrg
knpe hati aku mkin lme,mkin terase kosong
idup aku rse lg mkin sepi
lg xde pape yg menarik
ermm..
sebb hati aku kosong kot
x terisi ngn sesuatu yg spesel
ikot perasaan,aku x kesah life aku cmni,
tp ikot hati,rse cm kosong sgt
mybe aku perlukn seseorg yg spesel lam idup aku,dlm hati aku
knpe Allah still lg x kurniakn aku jodoh
tp,aku tetp berserah,sebb ade hikmahnyer Allah buat cmni kt aku
dan aku tetp setia menunggu smpai tibe saat tuh..
sape la sidia yerk??
hope dia seht2 je skrg,..hope dia bhgia ngn idup dia skrg,.
smpai la jumpe aku satu ari nnti,..
(^_____^)

k la.
out lu..salam..
muahhh3xxx
LOVE U ALL

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...